کد خبر : 1974938 | 02 آبان 1402 ساعت 19:15 | 22K بازدید | 5 دیدگاه

موفرفری پرسپولیس پیراهنش را عوض کرد

وحدت حنانوف در ترکیب پرسپولیس برای بازی با استقلال تاجیکستان قرار خواهد داشت.

موفرفری پرسپولیس پیراهنش را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، او که در بازی قبلی پرسپولیس برابر پیکان دقایقی در پست دفاع راست به میدان رفت، شانس این را پیدا کرد تا در یک میدان بزرگ برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

وحدت حنانوف در مصاف قبلی دو تیم در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۱ در ترکیب اصلی استقلال تاجیکستان قرار داشت و به عنوان یک بازیکن ۲۱ ساله نمایشی فوق العاده مقابل تیم یحیی گل‌محمدی در خط دفاع تیمش داشت و چندی بعد با نظر یحیی به پرسپولیس پیوست.

1944300

یحیی گل‌محمدی در شرایطی برای سومین فصل از وحدت حنانوف در اسکواد تیمش بهره می‌برد که در اوایل این فصل صحبت‌های زیادی در مورد جدایی او به دلیل ورودش به لیست بزرگسالان وجود داشت اما یحیی با اعتقادی که به این بازیکن تاجیکی دارد او را در تیم نگه داشت.

وحدت حنانوف در فصل گذشته نیز در بازی‌های حساسی فیکس شده بود و گل ثانیه پایانی او به تراکتور در راه قهرمانی به پرسپولیس بسیار کمک کرد. حالا این مدافع تاجیکی برای اولین بار در این فصل فیکس شده و باید مقابل هم‌تیمی‌های سابق و رفقایش در تیم ملی تاجیکستان قرار بگیرد.

1944302

وحدت حنانوف در این مسابقه در پست دفاع راست به میدان می‌رود و انگیزه بالای او برای این مسابقه سبب شد که یحیی برخلاف عادتش به ترکیب برنده بازی قبلش دست بزند تا او را در آرایش اصلی ترکیب بگنجاند. باید دید حنانوف چه عملکردی در این بازی خواهد داشت.

1944303
وحدت حالا تصویرش یا پیراهن پرسپولیس روی طرح گرافیکی لاین آپ پرسپولیس به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها