کد خبر : 1974956 | 02 آبان 1402 ساعت 20:26 | 43.9K بازدید | 28 دیدگاه

النصر با ترکیب وحشیانه به فکر صدر!

لوئیز کاسترو 11 نفر اصلی تیمش در دیدار مقابل الدحیل قطر را مشخص کرد.

النصر با ترکیب وحشیانه به فکر صدر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان که فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با کسب پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران آغاز کرد و پس از آن هم با نتیجه سه بر یک به برتری برابر استقلال تاجیکستان دست یافت، امشب در آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

شاگردان لوئیز کاسترو که در 12 مسابقه اخیرشان فوق العاده ظاهر شدند و 11 پیروزی و فقط یک تساوی داشتند، از ساعت 21:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اول پارک ریاض به مصاف تیم الدحیل قطر خواهند رفتند و امید زیادی به کسب پیروزی و 9 امتیازی شدن و صدرنشینی در گروه E لیگ قهرمانان آسیا دارند.

نواف العقیدی، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، محمد قاسم، عبدالمجید الصلیهم، عبدالله الخیبری، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو 11 بازیکنی هستند که در ترکیب اولیه النصر عربستان مقابل الدحیل قطر قرار گرفته‌اند.

1944338

ترکیب النصر عربستان در دیدار امشب مقابل الدحیل نسبت به دیدار آسیایی اخیرش برابر استقلال تاجیکستان 4 تغییر قابل توجه داشته که عبدالله العمری، عبدالمجید الصلیهم، اوتاویو و سادیو مانه به جمع نفرات اصلی اضافه شدند و به جای علی لاجامی، سکو فوفانا، عبدالرحمن غریب و مارسلو بروزوویچ بازی می‌کنند.

النصر عربستان در دیدار امشب از تمام مهره‌های خارجی و هجومی خود از جمله اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو استفاده کرده و به دنبال برتری پُر گل مقابل الدحیل قطر در حضور تماشاگران سعودی است.

دیدگاه‌ها