کد خبر : 1974960 | 02 آبان 1402 ساعت 20:51 | 6.2K بازدید | 12 دیدگاه

این روزهای سخت طول نمی‎‌کشد

درخواست مشترک بازیکنان نساجی: حمایت‌مان کنید

هافبک نساجی مازندران از هواداران تیمش خواست حمایت کنند تا این تیم به روزهای خوب برگردد و بتواند نتایج مطلوبی به دست بیاورد.

درخواست مشترک بازیکنان نساجی: حمایت‌مان کنید

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در سومین دیدار از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل نوبهار ازبکستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا با توجه به نتایج قبلی صدای اعتراض برخی هواداران این تیم در بیاید.

در چنین شرایطی بازیکنان نساجی در یک استوری مشترک از هواداران این تیم خواستند تا دست از حمایت برندارند و برای بازگشت نماینده ایران در آسیا به روزهای خوب صبر کنند.

بازیکنان نساجی خطاب به هواداران نساجی نوشته‌اند: «هواداران عزیز نساجی، باغیرت‌های سکوهای وطنی و دوستداران تیم بزرگ استان مازندران؛ همه ما ناراحت هستیم و تو این هفته‌ها بدشانس‌ترین ایران بودیم. اتفاق نادری رو تو بازی شب قبل دیدیم که تابه حال تجربه نکرده بودیم، اما مطمئن باشید شرایط اینطور باقی نمی‌مونه...»

در ادامه این متن مشترک اینستاگرامی آمده است: «این روزهای سخت طول نمی کشه ولی مارو خیلی قوی‌تر از قبل می‌کنه. ما بازیکنان و کادرفنی به تلاشی که در کنار هم انجام دادیم، اعتقاد داریم و از شما که همیشه مثل ستون پشت تیم شهرتون بودید، می‌خواهیم که مثل همیشه حمایت‌مون کنید. شک نکنید روزای خوبی در انتظار ما و شما در کنار همه.»

1944352

گفتنی است؛ نساجی در هفته هشتم لیگ برتر روز یکشنبه 7 آبان ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان سپاهان اصفهان است.

دیدگاه‌ها