کد خبر : 1974984 | 02 آبان 1402 ساعت 21:57 | 22K بازدید | 70 دیدگاه

بازوبند برای شماره یک پرسپولیس خوش یمن بود؛

کلین شیت به یادماندنی بیرانوند با سیو پنالتی

علیرضا بیرانوند با بازوبند کاپیتانی نمایش فوق‌العاده‌ای در چارچوب دروازه پرسپولیس داشت.

کلین شیت به یادماندنی بیرانوند با سیو پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها یک دقیقه از سوت شروع بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان گذشته بود، یک خطا در محوطه جریمه از سوی مسعود ریگی که تنها از چشم کمک داور ویدئویی پنهان نماند سبب شد پرسپولیس در وضعیت سختی قرار بگیرد.

سرخ‌ها که پس از ۴ سال و پنج ماه میزبانی با تماشاگر در آسیا را تجربه می‌کردند حالا در دقایق اولیه در آستانه گل خوردن قرار داشتند اما یک مهار پنالتی فوق العاده از سوی علیرضا بیرانوند سبب شد ورق بازی برگردد و دروازه سرخ‌ها بسته بماند.

بیرانوند همچنین در ادامه بازی مقابل شوت‌های محکم تاجیکستانی‌ها بارها مقاومت کرد تا یک کلین شیت شیرین آسیایی را به ثبت برساند.

این نمایش خوب با بازوبند کاپیتانی برای بیرانوند شیرین‌‌تر هم شد. او که کاپیتان سوم پرسپولیس است در غیاب عالیشاه و امیری کاپیتان تیمش بود و نمایش خوبی در زمین داشت. این اولین کاپیتانی علیرضا بیرانوند از ابتدای بازی در یک مسابقه آسیایی برای پرسپولیس بود.

1944401
1944400

بیرانوند در این فصل در ۴ بازی لیگ و دو بازی لیگ قهرمانان دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته و با این مهار پنالتی بار دیگر هواداران فوتبال در شرق و غرب آسیا را به خود خیره کرد.

دیدگاه‌ها