کد خبر : 1974988 | 02 آبان 1402 ساعت 22:11 | 14.6K بازدید | 12 دیدگاه

کاکو ستاره شب درخشان نماینده امارات

پیروزی یک‌طرفه العین با ثبت یازده گل در سه بازی!

العین موفق شد در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از سد الفیحاء عبور کند.

پیروزی یک‌طرفه العین با ثبت یازده گل در سه بازی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، العین در استادیوم هزاع بن زاید میزبان الفیحاء عربستان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد میهمان خود گذشته و صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

العین در دقیقه 36 موفق شد نخستین گل خود را وارد دروازه الفیحاء کند. اریک از سمت چپ یک حرکت را آغاز کرد و توپ را به کاکو سپرد که این بازیکن با یک ارسال بی نقص به تیر دوم، توپ را در اختیار کوامه آوتونه قرار داد و این بازیکن با یک ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند.

العین در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده اختلاف را بیشتر کرد. شوت لابا کودجو به چند مدافع الفیحاء برخورد کرد و به طرز عجیبی مقابل دروازه به کاکو رسید و این بازیکن اهل پاراگوئه موفق شد به راحتی دروازه را باز کند.

1944412

کاکو در نیمه دوم گل سوم را نیز به ثمر رساند. پاس در عمق دیدنی سفیان رحیمی به اریک رسید و او نیز با یک ارسال به روی دروازه بازیکن پاراگوئه‌ای را صاحب موقعیت کرد که شوت تک ضرب او وارد دروازه شد.

1944410

الفیحاء در دقیقه 84 توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. روی اشتباه عجیب و خنده دار خالد عیسی، سنگربان العین، ضربه نواف الحارثی ابتدا به تیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند خود این بازیکن موفق شد دروازه خالی را باز کند و بازی را سه بر یک کند.

اما این پایان کار نبود چرا که روی پاس در عمق محمد عباس، توپ به سفیان رحیمی رسید و این بازیکن پس از طی کردن چند متر، وارد محوطه جریمه شد و ضربه فنی این بازیکن به گل چهارم نماینده امارات تبدیل شد.

1944411

العین در پایان این مسابقه را با برتری چهار بر یک به پایان رساند و تمامی دیدارهای دور رفت را برنده از زمین خارج شد تا این تیم ضمن کسب 9 امتیاز و به ثمر رساندن 11 گل در سه مسابقه، قاطعانه صدرنشین گروه خود شود.

دیدگاه‌ها