کد خبر : 1974990 | 02 آبان 1402 ساعت 22:12 | 29K بازدید | 14 دیدگاه

رسمی: قرارداد ستاره موردعلاقه ژاوی تمدید شد

فرمین لوپز، ستاره جوان بارسلونا در خط هافبک، قراردادش با این تیم را تمدید کرد.

رسمی: قرارداد ستاره موردعلاقه ژاوی تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، جوان ۲۰ ساله و اسپانیایی باشگاه بارسلونا در این فصل به خوبی درخشیده و توانسته است توجه‌ها را به خود جلب کند. او در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل برابر رئال مادرید یک گل زیبا به ثمر رساند و خبرساز شد.

البته این بازیکن تا هفته هفتم لالیگا نتوانست خود را در ترکیب بارسلونا جای دهد، اما در بازی مقابل مایورکا، به زمین آمد و با زدن گل دوم تیمش، ژاوی را از شکست فراری داد. پس از این بازی بود که اعتماد ژاوی را کم کم به طور کامل به دست آورد. سرمربی بارسا بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که به او و سبک بازی‌اش علاقه بسیاری دارد و مطمئن است که با این پشتکار به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد.

این هافبک اسپانیایی در بازی برابر گرانادا در ترکیب ثابت بارسلونا قرار گرفت و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. در بازی آخر بلوگرانا مقابل اتلتیک بیلبائو نیز ۷۹ دقیقه بازی کرد تا نشان دهد می‌تواند به عنوان یک عنصر کلیدی در آینده بارسلونا حضور داشته باشد.

1944424

او امروز حضورش در بارسلونا را تمدید کرد و نشان داد که مشتاق است در نسل بعدی این تیم نقش مهمی ایفا کند. قرارداد جدید تا تابستان سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

کاتالان‌ها بند آزادسازی این بازیکن جوان را ۴۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته‌اند که برابر با بندهای فرانکی دی یونگ و سرجی روبرتو است.

این مقدار بند برای بازیکنی که فقط ۸ بازی برای بارسلونا انجام داده، نشان می‌دهد که این باشگاه چقدر به او و اهمیت حضورش در آینده تیم اهمیت می‌دهد. البته هنوز هم در مقایسه با بازیکنانی مانند لامینه یامال، گاوی و الکس بالده که بند آزادسازی یک میلیارد یورویی دارند، مبلغ کمتری است.

1944422
1944423

دیدگاه‌ها