کد خبر : 1974994 | 02 آبان 1402 ساعت 22:34 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

مقتدایی: پنالتی‌مان گل می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد

ارزیابی چهره ویژه استقلال از نبرد با پرسپولیس

مدافع ایرانی استقلال تاجیکستان معتقد است اگر پنالتی تیمش مقابل پرسپولیس گل می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد.

ارزیابی چهره ویژه استقلال از نبرد با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی مقتدایی که بعد از چند سال حضور در لیگ برتر ایران و پوشیدن پیراهن تیم‌هایی مثل مس کرمان و نفت مسجدسلیمان راهی تاجیکستان شده و در استقلال حضور دارد، امروز همراه با تیمش به ورزشگاه آزادی رفت.

مقتدایی در ترکیب استقلال خوزستان قرار نداشت اما با توجه به ایرانی بودنش بسیار مورد توجه حاضران در ورزشگاه قرار گرفت. این بازیکن ایرانی در پایان مسابقه با پرسپولیس که با شکست استقلال تاجیکستان همراه بود، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود، موقعیت خوبی از روی نقطه پنالتی در ابتدای بازی گیر ما آمد که با بدشانسی گل نشد. اگر پنالتی گل می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد.

او درباره لیگ تاجیکستان بیان کرد: لیگ تاجیکستان در حال پیشرفت است و در سال‌های بعد شرایط بهتری پیدا می‌کند. مسئولان در این کشور کار می‌کنند. یک استادیوم تازه تاسیس هم دارند که چمن طبیعی دارد.

مدافع ایرانی استقلال تاجیکستان با اشاره به بازی کردنش در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: ورزشگاه آزادی همیشه برای تیم‌های حریف سخت بوده است. جو خوبی دارد و بازی‌ها در آزادی همیشه اینطور می‌شود.

مقتدایی درباره قراردادش با تیم تاجیک گفت: قرارداد من یک ساله است. زبان این کشور هم فارسی است و مشکلی برای ارتباط گرفتن نداریم. سرمربی تیم هم اصالتا روس است و مربی خوبی است.

دیدگاه‌ها