کد خبر : 1974995 | 02 آبان 1402 ساعت 22:31 | 28.5K بازدید | 53 دیدگاه

در مورد حنانوف از مربی آنها بپرسید؛

سرمربی استقلال: در دوشنبه منتظر پرسپولیس هستیم

سرمربی استقلال تاجیکستان می‌گوید تیمش سه بازی دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد و منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستند.

سرمربی استقلال: در دوشنبه منتظر پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور چرفچنکو، سرمربی استقلال تاجیکستان پس از شکست مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: می‌خواهم برد پرسپولیس را تبریک بگویم‌. ما شانس‌های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. بازی‌های دیگری در سه هفته بعدی لیگ قهرمانان آسیا در پیش است. بازیکنان ما می‌توانند از پس مرحله گروهی برآیند و ما پس از دو هفته پرسپولیس را در دوشنبه ملاقات می‌کنیم.

او در مورد اینکه آیا می‌توانند از پرسپولیس در تاحیکستان انتقام بگیرند، گفت: ما منتظر پرسپولیس در تاجیکستان هستیم. مردم ما بسیار مهمان نواز هستند. زمان نشان خواهد داد در آن بازی چه خواهد شد.

1944434

سرمربی استقلال تاجیکستان در مورد روحیه تیمش پس از خراب شدن پنالتی گفت: فوتبال همین است و گل کردن همه موقعیت‌های محوطه جریمه قطعی نیست. اما با بازیکنان در بین دو نیمه صحبت کردیم و مشکلی نبود.

او در مورد عملکرد وحدت حنانوف در ترکیب پرسپولیس گفت: من بیشتر به بازیکنان خود استقلال متمرکز بودم و در مورد بازیکنان پرسپولیس بهتر است از خود مربی پرسپولیس سوال کنید.

همچنین جوزف اوکورو، بازیکن استقلال تاجیکستان در این نشست گفت: در فوتبال شما بعضی روزها پیروز هستید و بعضی روزها شکست خواهید خورد. باید تلاش کنیم برای بازی‌های پیش رو فعال‌تر باشیم و بهتر کار بکنیم. ما خیلی می‌توانستیم بهتر از این باشیم و تلاش می‌کنیم در بازی برگشت در تاجیکستان مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها