کد خبر : 1974997 | 02 آبان 1402 ساعت 22:35 | 42.9K بازدید | 4 دیدگاه

العین یک برد تا قطعی شدن صعود؛

وضعیت فوق پیچیده در یک گروه آسیا!

پاختاکور ازبکستان نخستین پیروزی خود در لیگ قهرمانان را مقابل آخال ترکمنستان به دست آورد.

وضعیت فوق پیچیده در یک گروه آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان که همواره حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته و برای رقبای خود در راه رسیدن به مراحل حذفی و پایانی دردسرساز ظاهر شده، فصل 24-2023 را به شکل عجیب و با دو شکست پیاپی به پایان رساند، اما امشب به این روند پایان داد.

پاختاکور ازبکستان پس از شکست سه بر صفر مقابل العین امارات و باخت دو بر صفر برابر الفیحاء عربستان در شروع کارش در گروه A لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه مرکزی تاشکند به مصاف تیم سه امتیازی آخال ترکمنستان رفت که در هفته اول این رقابت‌ها شگفتی‌ساز ظاهر شده و نماینده سعودی را شکست داده بود.

1944436

پاختاکور ازبکستان اولین حمله جدی را در دقیقه 17 به وجود آورد که تبدیل به گل نشد، اما پس از حفظ ریتم هجومی یک پنالتی به دست آورد که دیور خولاماتوف آن را خراب کرد تا تیمش نتواند در دقیقه 23 به گل اول مقابل آخال ترکمنستان برسد.

اما ثانیه‌هایی بعد، خوجیمات ارینکوف توانست ناکامی هم‌تیمی‌اش را جبران کند و گل اول پاختاکور مقابل آهار ترکمنستان را بزند و در دقیقه 27 هم عزیزبک تورباگائف گل دوم ازبک‌ها را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر آخال ترکمنستان پایان پیدا کند.

1944437

نیمه دوم هم با نمایش بهتر پاختاکور ازبکستان شروع شد و این تیم در دقیقه 59 بازهم توسط عزیزبک تورگابائف گلزنی کرد و توانست برتری سه گله‌اش را تا پایان مسابقه حفظ کند و سه امتیاز مهم بگیرد.

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان با برتری سه بر صفر در این دیدار خانگی، مثل الفیحاء عربستان و آخال ترکمنستان 3 امتیازی شد تا امیدوار به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بماند و العین هم با 9 امتیاز بدون دردسر صدرنشین ماند.

دیدگاه‌ها