کد خبر : 1975004 | 02 آبان 1402 ساعت 22:55 | 21.6K بازدید | 4 دیدگاه

مربی سابق هوای دیدن رئال را کرد! (عکس)

روبرتو کارلوس و سانتیاگو سولاری، ستاره‌های سابق رئال مادرید، برای حمایت از باشگاه محبوبشان در استادیوم تیم براگا حضور دارند.

مربی سابق هوای دیدن رئال را کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ در گروه C در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم براگا خواهد رفت. رقابت‌های چمپیونزلیگ همواره در بالاترین درجه اهمیت برای باشگاه رئال قرار دارد و این تیم امسال هم این رقابت‌ها را خوب شروع کرده است و با دو برد در دو مسابقه اول، صدرنشین گروهش است. این تیم به دنبال یک پیروزی دیگر برای ایجاد یک حاشیه امن مطمئن در گروه به پرتغال سفر کرده است.

1944447

یکی از نکات جالب این بازی برای رئال حضور دو تا از اسطوره‌های این باشگاه برای حمایت از تیمشان است. کارلوس و سولاری دقایقی قبل از شروع مسابقه در قسمت VIP ورزشگاه مونیسیپال براگا دیده شدند. حضور سولاری به ویژه از آن جهت قابل توجه است که او قبلا در دوره کوتاهی سرمربی رئال بود اما به دنبال نتایج ضعیف‌تر از حد انتظار از سمتش برکنار شد اما بعد از این جدایی هم همچنان پیوند خود را با باشگاه حفظ کرده و برای حمایت از تیم به پرتغال آمده است. سولاری از اکتبر 2018 تا مارس 2019 هدایت رئال را بر عهده داشت و بد از آن هم مدت کوتاهی در اف سی آمریکای مکزیک سرمربی بود و اکنون از مارس 2022 هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشته است.

دیدگاه‌ها