کد خبر : 1975011 | 02 آبان 1402 ساعت 23:13 | 26.3K بازدید | 19 دیدگاه

راه افتادن ستاره رئال در آستانه ال‌کلاسیکو! (عکس)

رودریگو، مهاجم رئال مادرید، موفق شد تا گل اول تیمش را خارج از خانه به ثمر برساند.

راه افتادن ستاره رئال در آستانه ال‌کلاسیکو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی را در خانه براگا هجومی آغاز کرد. کارلو آنچلوتی در ساعات پایانی قبل از بازی ناچار شد خوسلو را از ترکیب تیمش خارج کند چرا که این بازیکن به دلیل آنفولانزا در شرایط بازی قرار نداشت. به همین علت رودریگو به جای او در ترکیب قرار گرفت. این بازیکن از فرم خوب دو فصل اخیرش فاصله داشت و در 10 مسابقه‌ای که برای رئال در این فصل به میدان رفت، موفق به گلزنی نشده بود.

ویدئو: 314515

اما او در بازی امشب توانست از فرصت باد آورده‌ای که به خاطر بیماری خوسلو برایش فراهم شد نهایت استفاده را ببرد و گل اول تیمش را به ثمر برساند. این گل در دقیقه 16 به ثمر رسید. زمانی که هنوز بازی چندان گرم نشده بود و تنها حملاتی پراکنده روی دروازه‌ها رخ داده بودند. وینیسیوس از سمت چپ حمله‌ای را روی دروازه براگا آعاز کرد و با سرعت خودش را به محوطه جریمه حریف رساند و با وجود دخالت یک مدافع یک پاس کوتاه را در ابتدای محوطه شش قدم برای رودریگو فراهم کرد و او هم با وجود این که تعادل مناسبی نداشت از بین دو مدافع که او را احاطه کرده بودند، با یک ضربه پای راست توانست دروازه حریف را باز کند.

1944454
1944453

رودریگو قبلا در مورد پست جدیدش به عنوان مهاجم نوک در مادرید گفته بود که هنوز کاملا با وظیفه جدیدش راحت نیست. اما امشب موفق شد مثل یک مهاجم نوک کلاسیک و فرصت طلب یک گل مهم را برای تیم و برای بازیابی روحیه خودش به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها