کد خبر : 1975016 | 02 آبان 1402 ساعت 23:24 | 19.7K بازدید | 35 دیدگاه

کین: هواداران گالاتاسرای من را کر کردند!

هری کین پس از درخشش در بازی بایرن-گالاتاسرای و ثبت یک گل و یک پاس گل، نظرات خود را درباره شرایط بازی در ورزشگاه گالاتاسرای و نحوه بازی تیم به اشتراک گذاشت.

کین: هواداران گالاتاسرای من را کر کردند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیداری مهم از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، گالاتاسرای را با نتیجه ۳-۱ شکست داد و جای پای خود را در صدر جدول محکم کرد. گل‌های بایرن مونیخ را کینگزلی کومان، هری کین و جمال موسیالا به ثمر رساندند. کومان همچنین به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها، پس از بازی به خبرنگاران گفت: «این برد واقعا مهم بود. اینجا جای سختی برای بازی است. می‌دانستیم تماشاگران در ترکیه بسیار پرشور هستند اما دیدن آنها از نزدیک حس دیگری داشت. به حریف بابت این هواداران تبریک می‌گویم. بازی‌ای دشوار با هوادارانی که ۹۰ دقیقه حریفشان را تحت فشار گذاشتند، این جو را برای ما سخت کرد، به خصوص در نیمه اول. در نیمه دوم عادت کردیم و کمی بهتر بودیم. تمرکزمان بیشتر شد و از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. کسب ۹ امتیاز بعد از سه بازی بسیار مهم است.

1944466

این اولین بار است که در این استادیوم بازی‌ می‌کنم. در جریان بازی حس می‌کردم قدرت شنوایی خودم را از دست داده‌ام و حالا که بازی تمام شده است دارم آن را دوباره به دست می‌آورم.

جو شگفت انگیز بود، به هواداران گالاتاسرای بابت خلق این جو تبریک می‌گویم. این چیزی است که در فوتبال مهم است، بازی در شرایط دشوار در مسابقات بزرگ. خوشبختانه امروز توانستیم از پس آن بربیاییم.»

1944467
1944465

کینگزلی کومان بهترین بازیکن زمین نیز عنوان کرد: «بازی خیلی پرتنش بود. آنها فشار زیادی ایجاد کردند، اما در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری به دست آوردیم گل‌های بیشتری به ثمر رساندیم. من عاشق اینجور فضاها هستم. در بازی‌ای مثل این شما آدرنالین زیادی دارید. امشب فوق العاده بود. بردن جایزه بهترین بازیکن مسابقه برای من شگفت‌انگیز است، اما مهمترین اتفاق امروز برد بود.»

اسون اولرایش هم که نمایش خوبی از خود نشان داد، افزود: «ما به عنوان یک تیم رشد کرده‌ایم. امروز خیلی تحت فشار بودیم. مهم این است که ما در کنار هم برخلاف جو عمل کردیم و پیروز شدیم. فصل گذشته چنین بازی‌هایی را واگذار می‌کردیم.»

1944464

دیدگاه‌ها