کد خبر : 1975019 | 02 آبان 1402 ساعت 23:40 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی اینزاگی از بازی بعدی در چمپیونزلیگ!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، علاوه بر ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش احساس می‌کند که بازی برگشت در خانه سالزبورگ می‌تواند بسیار دشوار باشد.

نگرانی اینزاگی از بازی بعدی در چمپیونزلیگ!

به گزارش "ورزش سه"،  اینتر موفق شد با نتیجه 2-1 سالزبورگ را در چمپیونزلیگ شکست دهد و با 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرد. اما این بازی خانگی از آن چیزی که انتظار می‌رفت برای اینتر دشوارتر بود و آنها یکبار برتری را از دست دادند تا در نهایت با پنالتی هاکان چالهان اوغلو پیروز شوند. اینزاگی از پیروزی "بسیار مهم" تیمش در این بازی ابراز رضایت کرد.

نظرتان درباره بازی؟
"این یک پیروزی بسیار مهم از نظر اثبات کیفیت بود. ما مقابل تیم خوبی قرار گرفتیم. در ابتدا برای یافتن فرم مناسب تلاش کردیم، اما پس از برتری، آن را خوب کنترل نکردیم. اما همچنین پس از گل تساوی واکنش خوبی نشان دادیم و در مقابل تیمی که می‌دانستم برای ما مشکل ایجاد می‌کند، یک برد شایسته به دست آوردیم."

1944476

صدرنشینی؟
"ما اکنون هفت امتیاز داریم، اما گروه بسیار متعادلی است و هر بازی مهم است. اکنون دو بازی خارج از خانه متوالی داریم و می‌دانیم که در لیگ قهرمانان هیچ چیز آسان نیست. بازی برگشت در اتریش از این هم دشوارتر خواهد بود، سالزبورگ سال‌هاست که اینگونه بازی می‌کند. ما انتظار داشتیم که کوناته امشب شروع کند، اما در عوض روکو شیمیچ به بازی آمد، بنابراین آنها گزینه‌های مختلفی دارند."

فیکس بازی کردن الکسیس سانچس و گلزنی او؟
"من خوشحالم و او سزاوار این است، به خصوص به خاطر تمایلی که برای بازگشت به اینتر نشان داد. او بدون توپ هم خوب بازی می‌کند، او خوب بازی کرد و من فقط به خاطر اینکه مارکوس تورام تازه نفس را به بازی بیاورم او را تعویض کردم."

بازی مقابل رم و مورینیو؟
"از فردا می‌توانیم به رم فکر کنیم. آنها در کنار روملو لوکاکو بازیکنان دیگری هم دارند، ما سعی می‌کنیم یک بازی عالی در مقابل هوادارانمان انجام دهیم."

دیدگاه‌ها