کد خبر : 1975025 | 02 آبان 1402 ساعت 23:48 | 9.3K بازدید | 27 دیدگاه

توخل: شانس آوردیم که سه امتیاز را گرفتیم

توماس توخل در نشست خبری پس از بازی با گالاتاسرای، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و درباره وضعیت مانوئل نویر و زمان برگشت او به ترکیب صحبت کرد.

توخل: شانس آوردیم که سه امتیاز را گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی سخت، گالاتاسرای را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را تا حد زیادی قطعی کند.

توماس توخل در صحبت‌های پس از بازی‌اش، درباره اهمیت این پیروزی سخن گفت و عنوان کرد که هنوز هیچ چیز در این گروه تمام نشده است.

«یک برد فوق‌العاده مهم کسب کردیم. خوب بازی کردیم. گالاتاسرای در ۱۷ بازی این فصل شکست نخورده بود. ما در نیمه اول مشکلات زیادی داشتیم، دوئل‌های زیادی را باختیم و وقتی بازی ۱-۱ بود خوب نبودیم. گالاتاسرای موقعیت‌های زیادی داشت و در مواقعی از بازی خیلی زیر فشار بودیم. در نیمه دوم کمی بهتر دفاع کردیم، خونسردتر بودیم و موقعیت‌های خوبی در خط حمله ایجاد کردیم، به خصوص در جناحین با لروی، کینگزلی و جمال که بسیار عالی بودند. در نهایت توانستیم بازی را برگردانیم و یک برد مهم به دست آوردیم.»

1944484

او درباره اینکه نویر روز شنبه بازی خواهد کرد یا نه، گفت: «هنوز نمی‌توانم قطعی و ۱۰۰ درصد بگویم. باید منتظر بمانم و با او صحبت کنم. او را در تمرینات دیده‌ام و می‌دانم آماده و مشتاق است که هر چه زودتر بازی کند اما باید به طور دقیق درباره وضعیتش با او حرف بزنم و تصمیم بگیریم.»

سرمربی آلمانی در مورد ۱۶ شوت گالاتاسرای در نیمه اول و اینکه آیا قبلا چنین وضعیتی را تجربه کرد، اظهار کرد: «من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که در تجربه‌های اخیرم مربی تیم‌های مسلط و پرقدرت بوده‌م، اما این اتفاقات بازی امشب همیشه می‌تواند رخ دهد. گالاتاسرای تیم بسیار قدرتمندی دارد و ما در نیمه اول در بهترین فرم خود نبودیم. آنها برای ما مشکل ایجاد کردند اما به خیر گذشت.

1944482

فکر می‌کنم در نیمه اول، ما از نتیجه تساوی از گالاتاسرای خوشحال‌تر بودیم. اما وقتی به نیمه دوم نگاه کنید، می‌بینید ما مستحق برد بودیم. کمی هم شانس آوردیم اما پیروزی خارج از خانه در لیگ قهرمانان هرگز آسان نیست. گاهی باید هر راهی را برای برنده شدن امتحان کرد.

دیدگاه‌ها