کد خبر : 1975027 | 02 آبان 1402 ساعت 23:50 | 114.6K بازدید | 67 دیدگاه

کنعانی به سروش: داداشم رفیعی، قلب!

حسین کنعانی‌زادگان به اتفاق جنجالی بازی با استقلال تاجیکستان به طور خاص واکنش نشان داد.

کنعانی به سروش: داداشم رفیعی، قلب!

به گزارش "ورزش سه"، شاید آخرین چیزی که از پرسپولیس انتظار می‌رفت اختلاف میان بازیکنان و از این دست حواشی بود که به طرز عجیبی در بازی با استقلال تاجیکستان بر سر یک ضربه کاشته به وقوع پیوست.

ماجرا از آنجایی شروع شد که سروش رفیعی که بازی قبلی سه بار گلسازی کرده بود پشت ضربه ایستگاهی اول پرسپولیس قرار گرفت که آن را با اختلاف زیاد به بیرون زد و وقتی سرخ‌ها با حرکت انفجاری عمری دوباره صاحب کاشته شدند این بار کنعانی از خط دفاعی سراسیمه به محوطه حریف رفت تا پشت ضربه بایستد اما با مخالفت سروش مواجه شد تا درگیری لفظی میان این دو بازیکن شکل بگیرد‌.

1944487

یحیی گل‌محمدی که برای به هم نخوردن تمرکز تیمش هر دو بازیکن را بین دو نیمه تعویض کرده بود در کنفرانس خبری این درگیری لفظی را تایید کرد اما معتقد بود اتفاق خاصی رخ نداده و نباید بیش از این به آن پرداخته بشود.

حسین کنعانی که طی روزهای اخیر بعد از مصاحبه جنجالی‌اش در مورد پاداش جام جهانی تحت فشار با حواشی عجیبی قرار گرفته بود مشخص بود در این بازی تمرکز و حوصله همیشگی را ندارد و با هم‌تیمی خود بحث دور از انتظاری را داشت.

حالا حسین کنعانی با انتشار یک استوری به این حواشی واکنش نشان داد و با گذاشتن عکس سروش رفیعی در اینستاگرامش به نوعی به این جنجال‌ها خاتمه داد.

دیدگاه‌ها