کد خبر : 1975033 | 02 آبان 1402 ساعت 23:24 | 2.3K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی بسکتبال با ویلچر: در ورزش تضمین وجود ندارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران معتقد است در ورزش جای تضمین و قولی بابت صعود به فینال وجود ندارد.

سرمربی بسکتبال با ویلچر: در ورزش تضمین وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، محمدرضا دستیار سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از پیروزی مقابل فیلیپین، گفت: بازی راحتی بود. ما در گروه آسانی هستیم اما من دوست داشتم با ژاپن یا کره همگروه می‌شدیم. در این مسابقه تاکتیک‌های تمرین‌مان را مجدداً مرور کردیم تا آماده بازی با تایلند شویم. بازی با تایلند به دلایل ویژه‌ای برای بسکتبال ما مهم شده است.

وی افزود: خودم 9 سال آنجا بودم و الان آقای میرعظیمی - سرمربی سابق ایران - هدایت تایلند را بر عهده دارد . هر دو طرف شناخت بسیار خوبی از هم داریم، تایلند به چین باخته و قوی‌تر از میزبان نیست اما همیشه رقیب خوبی برای ایران بوده است. و حالا ایران آماده بازی با ژاپن در نیمه نهایی می‌شود. سرمربی ایران ضمن اعلام این موضوع گفت: تک تک بازیکنان من ستاره بین المللی هستند. ما شش، هفت لژیونر در ترکیه و اسپانیا داریم و به عنوان صدر نشین و با توجه به شکست ژاپن مقابل کره، اول باید با این تیم روبرو شویم و سرنوشت مدال طلا که در فینال بین ایران و کره جنوبی مشخص خواهد شد.

سرمربی  تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پاسخ به این سوال که آیا شاگردان می‌توانند به فینال رقابت‌ها صعود کنند، گفت: در ورزش تضمین و قول وجود ندارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امروز به بازیکنان مصدوم استراحت دادم و امیدوارم به نیمه نهایی و فینال برسند. ان‌شاءالله با دعای مردم با مدال طلا برگردیم.

دیدگاه‌ها