کد خبر : 1975039 | 03 آبان 1402 ساعت 00:14 | 24.4K بازدید | 34 دیدگاه

با وجود دریافت سه گل، واکنش خوبی از خود نشان دادیم

گالتیه: متأسفم که امروز با تیم خوب النصر روبرو شدیم

سرمربی الدحیل می‌گوید که پیش از حضور در این تیم، پیشنهاد هدایت یک تیم عربستانی را دریافت کرده است.

گالتیه: متأسفم که امروز با تیم خوب النصر روبرو شدیم

به گزارش "ورزش سه"، النصر موفق شد در یک بازی دیدنی و جذاب با نتیجه چهار بر سه از سد الدحیل گذشته و کریستوف گالتیه خیلی زود و در دومین دیدار با تیم جدیدش، طعم تلخ شکست را تجربه کرد.

گالتیه در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی قدرتمندی را از سوی هر دو تیم مشاهده کردیم که با ثبت هفت گل همراه بود. من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. هفت موقعیت گلزنی نیز خلق کردیم.

او ادامه داد: توانایی‌های فردی بازیکنان در درون زمین تفاوت را در این مسابقه رقم زد، با این حال تیم ما یک بازی عالی انجام داد. ولی متاسفانه با تیم بزرگی به نام النصر روبرو شدیم که روش‌های زیاد و خوبی برای حمله دارد و گل‌های زیبایی به ثمر رساند.

1944512

سرمربی الدحیل گفت: در نیمه اول کار خاصی انجام ندادیم، متاسفانه یک گل زدیم که به دلیل آفساید مردود اعلام شد. تنها بخاطر چند سانتی متر و اشتباه عجیب در آفساید گیر کردیم.

او گفت: با وجود آنکه سه گل دریافت کردیم و نتیجه بازی سه بر صفر بود، ولی عملکرد خوبی در زمین بازی داشتیم و توانستیم واکنش خوبی از خودمان نشان دهیم.

گالتیه در پایان و درخصوص اینکه آیا از عربستان پیشنهادی داشته است یا خیر، پاسخ داد: اخیرا پیشنهادی از یک باشگاه عربستانی دریافت کردم تا هدایت این تیم را برعهده بگیرم. این تماس‌ها عادی است چون من در آن دوره یک مربی آزاد و در دسترس بودم. اما اکنون خوشحالم که باشگاه الدحیل را هدایت می‌کنم.

دیدگاه‌ها