کد خبر : 1975046 | 03 آبان 1402 ساعت 00:32 | 22.8K بازدید | 33 دیدگاه

براگا 1-2 رئال مادرید: باز هم بلینگام کار را درآورد!

رئال مادرید در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 براگا را شکست داد.

براگا 1-2 رئال مادرید: باز هم بلینگام کار را درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه خانگی براگا به میدان رفت.

این اولین رویارویی تاریخ دو باشگاه در مسابقات لیگ قهرمان اروپا بود و پیش از آن براگا فقط با سویا از میان باشگاه‌های اسپانیایی بازی کرده بود.

ویدئو: 314531

رئال در این بازی نسبت به حریف بازی را بهتر آغاز کرده بود و روی جریان بازی تسلط بیشتری داشت که در دقیقه 16 توسط رودریگو به گل رسید.

1944528

این گل روی حرکت انفرادی وینیسیوس جونیور به ثمر رسید. او مدافع پیش روی خود را دریبل زد و در فاصله یک قدمی با دروازه به رودریگو پاس داد که ضربه او اگرچه با واکنش دروازه‌بان همراه بود اما در نهایت وارد دروازه شد.

پس از این گل رئال عقب ننشست و پرس از بالا را روی حریف اجرا کرد که توانست چند موقعیت نصف و نیمه ایجاد کند اما به خطری جدی تبدیل نشد تا تغییری روی نتیجه داشته باشد.

نیمه دوم با جذابیت بیشتری دنبال شد و رئال مانند نیمه اول با هیجان بالا حریف را با چالش مواجه کرد. ضربه خطرناک جود بلینگام در دقیقه 50 توسط دروازه‌بان دفع شد اما چند دقیقه بعد موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند.

1944527

او دقیقه 60 با پاس وینیسیوس در محوطه جریمه به موقعیت رسید و با یک ضربه فنی پای راست دروازه براگا را باز کرد.

برخلاف جریان بازی، براگا روی یک ضدحمله به گل رسید. 4 دقیقه پس از گل بلینگام، دیژالو روی پای عرض در محوطه جریمه رئال به توپ رسید و بدون دخالت مدافعان با یک شوت پرقدرت کپا آریسابالاگا را مغلوب خود کرد.

1944526

بعد از این گل بازی یکطرفه دنبال نشد و براگا تلاش زیادی برای جبران گل داشت که در مقابل وینیسیوس موفق شد یک گل بزند اما به دلیل اینکه در موقعیت آفساید پاس اورلین شوآمنی را دریافت کرد بود، این گل با بررسی VAR مردود اعلام شد.

رئال در زمین خودش با بازیکنان بیشتر از حد معمول بازی می‌کرد و وینیسیوس تا پایان در زمین حضور داشت تا روی ضدحملات با ارسال‌های بلند به تیم کمک کند. او در دقیقه 4+90 در موقعیت تک به تک هم قرار گرفت اما خروج به موقع دروازه‌بان باعث شد این توپ را مهار کند.

در نهایت کهکشانی‌ها موفق شدند این بازی جذاب را با نتیجه 2-1 پشت سر بگذارند تا سومین پیروزی در دور گروهی را به دست آورند.

دیدگاه‌ها