کد خبر : 1975054 | 03 آبان 1402 ساعت 07:05 | 43.4K بازدید | 60 دیدگاه

نباید فضای ورزش را با این حرف‌ها خراب کنیم

یحیی به معترضان: حرف‌های کنعانی واقعی نبود!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید اعداد و ارقام مطرح‌شده از سوی کنعانی در مورد خودرویش درست نبوده است.

یحیی به معترضان: حرف‌های کنعانی واقعی نبود!

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای گذشته مصاحبه جنجالی حسین کنعانی‌زادگان و اشاره به واردات خودروی صد میلیاردی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و واکنش‌های تند و شدیدی را از سوی ورزشکاران و به خصوص کشتی‌گیران به همراه داشت.

سرمربی پرسپولیس اما می‌گوید عدد مطرح شده از سوی کنعانی واقعی نبوده و او درباره خودرویش بزرگنمایی کرده است.

او با انتقاد از کنعانی گفت: در مصاحبه حرفهایی زد که اصلا نباید می‌زد و حرفهایی زد که اصلا واقعی نزد. به نظر در مورد اعداد و ارقام بزرگنمایی کرد.

یحیی با اشاره به واکنش سایرین از آنها یک درخواست مطرح کرد: یک سری ورزشکاران هم موضع گرفتند در این باره و من همینجا از آنها می‌خواهم که فضای ورزش را با صحبتهای خودمان خراب نکنیم. می‌دانم آنها هم واقعا برای مردم و کشورشان زحمت می‌کشند و حقشان است که بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند.

وی افزود: منظورم همه ورزشکارانی است که برای مردم تلاش می‌کنند و به مدال‌های رنگی هم می‌رسند. هیچوقت نباید تبعیض بین ورزشکاران باشد و من هم موافق این موضوع هستم. در دنیای حرفه‌ای و کشورهایی که پیشرفته هستند، فرقی بین یک دونده قهرمان و یک شناگر وجود ندارد.

او در پایان عنوان کرد: حالا بحث فوتبالیست‌ها یک مقدار متفاوت است و همیشه این داستان‌ها هست که باتوجه به استقبالی که از فوتبال می‌شود در سراسر دنیا، دستمزد فوتبالیست‌ها متفاوت است. اما همه کسانی که زحمت می‌کشند برای کشورشان باید به حق و حقوقشان برسند.

دیدگاه‌ها