کد خبر : 1975060 | 03 آبان 1402 ساعت 01:22 | 19.5K بازدید | 15 دیدگاه

آنچلوتی: نگران نباشید، حال بلینگام خوب است!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل براگا گفت که جود بلینگام مصدومیتی جدی ندارد و به بازی شنبه مقابل بارسلونا می‌رسد.

آنچلوتی: نگران نباشید، حال بلینگام خوب است!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند براگا را در خانه 2-1 شکست دهند و با سه پیروزی از سه بازی دور رفت، خیال خود را تا حد زیادی برای صعود از گروه راحت کنند. این تیم با این پیروزی دلچسب می‌تواند با استرس کمتری بازی‌های دور برگشت را انجام دهد و تمرکز بیشتری روی لالیگا داشته باشد. آنچلوتی در پایان بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نظر کلی در مورد بازی؟
"بازی خوبی بود. ما یک ساعت خوب دفاع کردیم. براگا پر تعداد حمله کرد و راحتمان نگذاشتند. هر چهار مدافع خوب بودند و کاماوینگا هم کمکشان کرد. خیلی بازی کاماوینگا را دوست داشتم."

مصدومیت جود بلینگام؟
" بلینگام خوب است. عضلات بالای رانش به خاطر یک درگیری درون زمین کمی کشیده شدند. او کمی خسته است که طبیعی است. اما برای بازی روزی شنبه مقابل بارسلونا خطری او را تهدید نمی‌کند."

1944567

عصبانیت آنتونیو رودیگر درون زمین؟
" من اصلا نفهمدیم چه اتفاقی افتاد. به نظر می‌رسید کسی لوکا مودریچ را هل داد و او از این مسئله عصبانی شد."

ترکیب تیم مقابل بارسلونا؟
" بعد از دیدن این بازی، من به خوبی می‌دانم چه کسانی قرار است مقابل بارسا بازی کنند. من میخواستم به بازیکنانی مثل داوید آلابا و مندی استراحت بدم. برخی دیگر از بازیکنان که در زمین نبودند به این خاطر بازی نکردند که کاملا آماده نبودند."

آمادگی وینیسیوس جونیور؟
"وینی به سطح خودش برگشته است. او امروز تفاوت‌ها را رقم زد. دو تا پاس گل و یک گل که مردود اعلام شد عملکردش را نشان می‌دهد. گلش با اختلاف خیلی کمی مردود اعلام شد. وینی در کنار بلینگام عالی هستند."

دیدگاه‌ها