کد خبر : 1975064 | 03 آبان 1402 ساعت 01:29 | 92.8K بازدید | 62 دیدگاه

اینفانتینیو پیراهن رونالدو را گرفت و در رفت (عکس)

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال پس از پایان بازی النصر با همراهی یاسر المسحل، رئیس فدراسیون عربستان به رختکن النصر رفت.

اینفانتینیو پیراهن رونالدو را گرفت و در رفت (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم النصر در دیدار هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه الاول پارک ریاض پایتخت عربستان برگزار شد با نتیجه 4 بر 3 میهمان خود الدحیل را شکست داد که رئیس فیفا این دیدار را از نزدیک مشاهده کرد و پس از پایان مسابقه به رختکن النصر رفت تا با رونالدو و دیگر ستاره‌های این تیم خوش و بش کند.

اینفانتینو به ستاره کریستیانو رونالدو به خاطر عملکردی که در این دیدار داشت و همچنین عملکرد و نتیجه تیم تبریک گفت و البته پیراهن او را به عنوان یادگاری گرفت و پس از خروج‌ از رختکن بدون حضور در بین خبرنگاران و با پیراهنی از رونالدو در دست ورزشگاه را ترک کرد.

1944570

کریستیانو رونالدو امشب دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا در تمامی رقابت‌هایی که حضور دارد به تاریخ نویسی ادامه دهد در حالی که 38 سال سن دارد.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مسابقه اعلام کرد که رونالدو برنده جایزه بهترین بازیکن مسابقه شده و از او‌تقدیر شد.

1944572

اینفانتینو این روزها در ریاض به سر می‌برد و دیروز در مراسم راه اندازی جام جهانی بازی‌های الکترونیکی حضور داشت و البته دیدار الهلال و بمبئی سیتی را از نزدیک دید.

دیدگاه‌ها