کد خبر : 1975068 | 03 آبان 1402 ساعت 01:36 | 15.2K بازدید | 11 دیدگاه

تن‌هاخ: اونانا و مگوایر سه امتیاز را به ما دادند

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی ارزشمند ۱-۰ تیمش مقابل کپنهاگن در خانه، در مورد مسائلی از جمله درخشش آندره اونانا و هری مگوایر و شرایط بازی، با خبرنگاران گفتگو کرد.

تن‌هاخ: اونانا و مگوایر سه امتیاز را به ما دادند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب موفق شد با درخشش مگوایر و اونانا، اولین پیروزی‌اش در لیگ قهرمانان اروپای این فصل را به دست آورد و امیدهایش برای کسب رتبه دوم و صعود به دور بعد را افزایش دهد.

اریک‌ تن‌هاخ، که پس از چند بازی ناکامی، دوباره به روند پیروزی بازگشته است، بعد از این برد مهم به مقابل خبرنگاران آمد و نظراتش را درباره این بازی ابراز کرد.

«هری مگوایر امشب یک نمایش فوق‌العاده دیگر داشت و آندره اونانا نیز یک سیو عالی درست قبل از پایان بازی انجام داد که بسیار مهم بود. برد امشب ما به خاطر این دو نفر بود. به آنها تبریک می‌گویم.

1944578

روی یک حرکت که داور می‌توانست پنالتی نگیرد، حریف صاحب پنالتی شد. به نظرم برای ما هم به دلیل خطا روی رشفورد باید پنالتی گرفته می‌شد، نمی‌دانم چرا پنالتی اعلام نشد. اما ما با آن کنار آمدیم و این یک پیشرفت نسبت به چند هفته پیش است، زیرا در این مدت تمرکزمان در بازی‌ها را به دلیل تصمیمات اشتباه داوری از دست می‌دادیم.

یک نیمه ضعیف داشتیم اما در نیمه دوم خوب ظاهر شدیم و سرعت تصمیم‌گیری‌هایمان افزایش یافت. پیروزی خوبی بود و به هدف رسیدیم اما در کل می‌توانستیم بهتر باشیم. این اشتباهات را باید در بازی‌های بعدی رفع کنیم.

بازی پس از ورود اریکسن به نفع ما تغییر کرد. این چیزی است که شما از یک تعویضی انتظار دارید. کریستین همیشه تاثیر مثبتی روی بازی می‌گذارد. او فوتبال را به زمین می‌آورد، چیزی که در نیمه اول زیاد نداشتیم و نتوانستیم با توپ خوب کار کنیم. او خونسرد است و با توپ به راحتی کار می‌کند.

1944580

در خط هافبک و دفاع کمی ضعف داریم. دلیلش را می‌دانم. اگر به فصل گذشته نگاه کنید می‌بینید که ما چهار دفاع ثابت داشتیم. هماهنگی بین خط دفاع و هافبک وجود داشت و ترکیب از هر لحاظی متعادل بود. در این فصل ما مجبور به تغییر بازیکنان شدیم و هماهنگی و تمرکز از بین رفت. این اتفاق به هر دو پست لطمه می‌زند و باعث کند شدن تیم و از دست رفتن مالکیت می‌شود‌.

فعلا مهم این است که امشب به هدف‌مان رسیدیم‌. شب باورنکردنی‌ای بود. به خصوص ثانیه‌های پایانی که پنالتی‌ای که نباید گرفته می‌شد، به ضررمان اعلام شد اما اونانا با یک واکنش عالی آن را سیو کرد. خوشحالم که با برد به استقبال بازی با سیتی می‌رویم.

دیدگاه‌ها