کد خبر : 1975076 | 03 آبان 1402 ساعت 01:50 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

لارسن کوچک و حسرت پنالتی از دست رفته

نقش پسر اسطوره سوئد در پیروزی تیم پدرش!

پسر هنریک لارسن می‌توانست گل تساوی تیمش را برابر تیم سابق پدرش به ثمر برساند ولی اونانا سه امتیاز را برای منچستر حفظ کرد.

نقش پسر اسطوره سوئد در پیروزی تیم پدرش!

به گزارش "ورزش سه"، کپنهاگن در واپسین لحظات دیدار برابر منچستر صاحب یک فرصت فوق العاده شد و می‌توانست دست خالی اولدترافورد را ترک نکند ولی جردن لارسن قدر موقعیت به دست آمده را ندانست و یک ضربه پنالتی را از دست داد تا یونایتد بالاخره طعم پیروزی در لیگ قهرمانان را بچشد.

منچستر که در میان استقبال هواداران خودی میزبان کپنهاگن بود، با گل هری مگوایر پیش افتاد و در شرایطی که همه در انتظار شنیدن سوت پایان بازی بودند، خطای مک تامینی باعث شد تا مارکو گویدا ایتالیایی به نشانه خطای پنالتی در سوت خود بدمد و تیم دانمارکی در دقیقه 90+7 صاحب یک ضربه پنالتی شود.

1944596

جردن لارسن پشت این پنالتی ایستاد ولی اونانا با واکنشی تماشایی توانست مانع از گلزنی کپنهاگن شود تا سه امتیاز به حساب تیم تن هاخ نوشته شود و آنها با کسب این سه امتیاز، به مسابقات دور برگشت و صعود از مرحله گروهی امیدوار شوند.

اما شاید خیلی از علاقه مندان به فوتبال اطلاع نداشته باشند بازیکنی که این پنالتی مهم و حساس را از دست داد، پسر یکی از اسطوره‌های فوتبال سوئد است که سالها در تیم‌هایی نظیر سلتیک، فاینورد، بارسلونا و مدت کوتاهی نیز در یونایتد به میدان رفته است.

هنریک لارسن که 104 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته، پدر جردن لارسون است که در دقیقه 90+7 دیدار برابر یونایتد نتوانست از این ضربه پنالتی استفاده کند. در واقع او بهترین فرصت را به دست آورده بود تا دروازه تیم سابق پدرش را باز کند اما در این امر ناکام بود.

1944597

هنریک لارسن در نقل و انتقالات ژانویه 2007 به منچستر پیوست و در سیزده مسابقه نیز برای شیاطین سرخ به میدان رفت و سه مرتبه نیز موفق به گلزنی شد. او با یونایتد عنوان قهرمانی پریمیر لیگ را به دست آورد و پسر او دوشنبه شب در همان استادیومی که او قهرمان لیگ جزیره شده بود، یک پنالتی را از دست داد.

دیدگاه‌ها