کد خبر : 1975077 | 03 آبان 1402 ساعت 01:58 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

آرتتا: این مصدومیت شیرینی پیروزی‌‌مان را کم کرد

میکل آرتتا در مصاحبه پس از بازی تیمش با سویا، نظراتش را درباره اتفاقات بازی، از جمله درخشش گابریل ژسوس و مصدومیتش عنوان کرد.

آرتتا: این مصدومیت شیرینی پیروزی‌‌مان را کم کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با پاس گل و گل گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی‌اش توانست سویا را ۲-۱ شکست دهد و با شش امتیاز در صدر جدول گروهش در چمپیونزلیگ قرار بگیرد.

میکل آرتتا، سرمربی این تیم، پس از بازی به سوالات خبرنگاران درباره موضوعات مختلف پاسخ داد.

درخشش گابریل ژسوس؟
شما در بازی‌های بزرگ به لحظات جادویی نیاز دارید، به بازیکنان بزرگی نیاز دارید که وارد عمل شوند و آن لحظات را خلق کنند. ما به بازیکنانی نیاز داریم که بهترین عملکرد خود را داشته باشند و امروز او این کار را برای ما به خوبی انجام داد.

1944604

مصدومیت ژسوس؟
او در ناحیه همسترینگ خود درد احساس کرد و نمی‌توانست بازی را ادامه دهد. فوراً درخواست کرد که تعویض شود که خبر خوبی نیست زیرا او اصلاً بازیکنی نیست که این کار را انجام دهد و چندین بار با درد هم بازی کرده است، بنابراین باید منتظر بمانیم و در چند روز آینده ببینیم که مصدومیتش چقدر جدی است. در مورد این اتفاق نگرانم، شیرینی برد را برای ما کم کرد. امیدوارم جدی نباشد و هر چه زودتر بهبود یابد.

پیروزی در خانه سویا؟
من خیلی خوشحالم که اینجا برنده شدم. در ده سال گذشته در اروپا تیم‌های زیادی به اینجا آمده‌اند و پیروز نشده‌اند اما ما این کار را انجام دادیم. تیم امشب را دوست داشتم، به خصوص در ۶۵-۶۰ دقیقه اول، چون ما بازی مورد نظرمان را به راحتی به نمایش گذاشتیم. بعد از اینکه دو بر صفر جلو افتادیم، باید گل سوم را می‌زدیم. فرصت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم اما نشد. سویا تجربه زیادی دارد و پس از زدن گل اول می‌توانستند بازی را به تساوی برسانند، توانایی انجام آن را هم داشتند اما ما مانع شدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

1944605

اهمیت این پیروزی؟
بسیار بالا بود. بازی دوم ما را در موقعیت سختی قرار داد و حالا با این برد خیال‌مان کمی راحت‌تر شد. تیم باید پس از نتیجه بد مقابل لنس، واکنش خوبی نشان می‌داد که امشب شاهد آن بودیم.

دیدگاه‌ها