کد خبر : 1975095 | 03 آبان 1402 ساعت 09:57 | 24.6K بازدید | 11 دیدگاه

تصمیم عجیب رئال: تعطیلات در آستانه ال‌کلاسیکو!

تمرینات رئال مادرید امروز (چهارشنبه) و در فاصله سه روز تا دیدار حساس برابر بارسلونا تعطیل شده است.

تصمیم عجیب رئال: تعطیلات در آستانه ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان روبروی براگا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

این پیروزی به معنای کسب تمامی امتیازات ممکن برابر هر سه رقیب در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که باعث شد خیال رئال مادرید از صعود به مرحله بعدی این مسابقات تا حد زیادی راحت شود. 

آنها حالا باید تمام تمرکزشان را روی دیدار رفت این فصل لالیگا برابر بارسلونا بگذارند و امیدوار باشند که بتوانند با پیروزی برابر این رقیب سرسخت و قدیمی همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها بمانند که کار دشواری به نظر می‌رسد. 

1944529

اما تصمیم جالبی که مدیران و کادر فنی رئال مادرید گرفتند این بود که تمرینات امروز این تیم را در فاصله تنها سه روز تا برگزاری ال‌کلاسیکو تعطیل کردند تا بازیکنان پس از چند هفته پر فشار فرصتی برای استراحت داشته باشند. 

بازیکنان این تیم به همین دلیل شب گذشته را در پرتغال سپری کردند و قرار است امروز با پروازی اختصاصی به اسپانیا و شهر مادرید برگردند تا برای حضور در تمرینات از فردا آماده شوند. 

رئال مادرید در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و کسب سه امتیاز در این دیدار می‌تواند جایگاه آنها را در رده اول بیش از پیش محکم کند. 

دیدگاه‌ها