کد خبر : 1975111 | 03 آبان 1402 ساعت 10:36 | 30K بازدید | 4 دیدگاه

خونسردی خرید جنجالی: من فقط کارم را انجام دادم

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، سعی کرد پس از درخشش در دروازه این تیم خودش را خیلی هیجان‎‌زده نشان ندهد.

خونسردی خرید جنجالی: من فقط کارم را انجام دادم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

این اولین پیروزی شیاطین سرخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پس از دو شکست متوالی بود و ارزش زیادی برای آنها داشت تا بتوانند امیدشان را برای صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها همچنان حفظ کنند. 

هری مگوایر تک گل یونایتد را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و در حالی که چند ثانیه بیشتر به پایان بازی نمانده بود، پنالتی اعلام شده به سود کپنهاگن شوک بزرگی برای آنها بود اما اونانا به داد این تیم رسید و این ضربه را مهار کرد تا به قهرمان آنها تبدیل شود. 

1944565

این بازیکن از زمان پیوستن به یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به حال به شدت تحت فشار قرار داشت و با انتقادهای بسیاری روبرو شده بود اما حالا توانست جواب اعتماد اریک تن‌هاخ را بدهد. 

او که از این پیروزی خوشحال به نظر می‌رسید، سعی کرد جو را آرام نشان دهد و خیلی هیجان‌زده نباشد. اونانا پس از پایان بازی به تی ان تی اسپورت گفت: «من فقط کارم را انجام دادم. مهم‌ترین اتفاق این بود که توانستیم برابر تیمی قدرتمند و سرسخت پیروز شویم. 

من از این که توانستیم این برد را به دست آوریم بسیار خوشحال هستم. ما بازی بسیار خوبی را امشب به نمایش گذاشتیم و هری گل مهمی زد. ما منچستریونایتد هستیم. باشگاهی بزرگ با بازیکنانی بزرگ. مسئله فقط زمان بود و حالا باید این روند را ادامه دهیم. من تردیدی ندارم که به همین شکل پیش خواهیم رفت.»

دیدگاه‌ها