کد خبر : 1975126 | 03 آبان 1402 ساعت 12:03 | 41.3K بازدید | 52 دیدگاه

توییت جنجالی سخنگوی بارسا

به این وینیسیوس دلقک باید سیلی زد!

توییت زشت سخنگوی بارسلونا علیه وینیسیوس بازتابی گسترده در رسانه‌های اسپانیا داشت و او خیلی زود نیز آن را پاک کرد.

به این وینیسیوس دلقک باید سیلی زد!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس دیشب یکی از ستاره‌های رئال در بازی برابر براگا بود. در شبی که رئال از روزهای اوج خود به دور بود، توانست 2-1 برنده شود و وینیسیوس نیز یک گل زد که مردود اعلام شد. 

ستاره برزیلی در پایان بازی بهترین بازیکن زمین نیز معرفی شد اما برخی حرکات او در میدان روی اعصاب بازیکنان حریف و هواداران حاضر در ورزشگاه بود. 

1944676

برای مثال در یک صحنه وینی در مواجهه با سالاسار، بازیکن براگا، اقدام به دریبل‌های نمایشی بی دلیل کرد. دریبل‌هایی که ثمری نداشت و در نهایت او توپ را به هم تیمی خود رساند.

بلافاصله پس از این صحنه، میکل کامپس، سخنگوی هیئت مدیره بارسا و عضو رسمی شماره 33796 باشگاه، توییتی جنجالی علیه وینیسیوس منتشر کرد که کمی بعد نیز آن را پاککرد.

1944674

کامپس که به شدت عصبانی شده بود، نوشت: «این یک توییت نژادپرستانه نیست. وینیسیوس به خاطر دلقک بازی و به تمسخر گرفتن حریف، باید سیلی بخورد! این حرکات نمایشی واقعا به چه هدف و دلیلی بودند؟»

توییتی که جنجال فراوانی را باعث شد و حتی در برنامه ال‌چیرینگیتو بحث این مطرح شد که او باید به خاطر همین قضیه باشگاه بارسلونا اخراج شود. هرچند کامپس توییتش را پاک کرد ولی رئالی‌ها معتقدند این حرکت او نباید بی پاسخ بماند.

دیدگاه‌ها