کد خبر : 1975128 | 03 آبان 1402 ساعت 11:51 | 28.5K بازدید | 26 دیدگاه

فداکاری ستاره بارسا: بازی جلوی رئال با آمپول!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، قصد دارد هر طور شده خودش را به بازی برابر رئال مادرید برساند.

فداکاری ستاره بارسا: بازی جلوی رئال با آمپول!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل باید در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید باشد. 

شرایط برای بارسا در چند هفته اخیر به خاطر مصدومیت چند بازیکن اصلی این تیم دشوار شده و انتخاب ترکیب اصلی برابر رئال مادرید به معضلی جدی برای ژاوی و همچنین بحث اصلی بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بارسا تبدیل شده است. 

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال آماده شدن بعضی از این ستاره‌های مصدوم پیش از ال‌کلاسیکو مطرح شده بود اما هنوز هیچ اعلام رسمی‌ای در این باره صورت نگرفته است. 

1928107

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که لواندوفسکی نهایت تلاشش را به کار گرفته که بتواند هر طور شده خودش را به این بازی حساس برساند و این موضوع را با کادر پزشکی باشگاه بارسلونا هم در میان گذاشته است. 

این ستاره لهستانی به کادر فنی و پزشکی بارسا اعلام کرده که عمیقا دوست دارد در این بازی به میدان برود و حتی اگر لازم باشد حاضر است برای این کار از قرص یا آمپول مسکن برای کاهش دردش استفاده کند و مشکلی با انجام این کار نخواهد داشت. 

باید دید که آیا ژاوی حاضر است چنین ریسکی را روی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش قبول کند یا ترجیح می‌دهد بدون حضور او به میدان برود و برای آماده شدن کامل این بازیکن صبر کند. 

دیدگاه‌ها