کد خبر : 1975136 | 03 آبان 1402 ساعت 12:34 | 35.6K بازدید | 4 دیدگاه

تشکر رودریگو از کارلتو

ممنون آقای آنچلوتی که از من ناامید نشدی

رودریگو دیشب به طلسم گل نزدن‌هایش پایان داد و پس از بیش از 850 دقیقه موفق به گلزنی شد.

ممنون آقای آنچلوتی که از من ناامید نشدی

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو بالاخره برای رئال گلزنی کرد و او قبل از ال‌کلاسیکو به خصوص به این گل نیاز حیاتی داشت. ستاره برزیلی فقط در هفته اول لالیگا و در زمین بیلبائو گل زده بود و در 12 بازی نتوانسته بود هیچ گلی به ثمر برساند با این وجود او در اغلب بازی‌های رئال فیکس بوده و کارلو آنچلوتی به وی اعتماد کامل داشت. کارلتو آنقدر به او اعتماد کرد تا نتیجه گرفت.

1944528

رودریگو دیشب گل اول رئال را به براگا زد و در میدان از خوب‌های تیمش بود. او در پایان بازی گفت: «میلی بی اندازه برای گلزنی داشتم. هر اندازه در بازی‌های قبلی بدشانس بودم، برابر براگا شانس به من رو کرد و توپم وارد دروازه شد. این بهترین بازی من نبود ولی گل زدم. در برخی بازی‌ها واقعا عالی کار کرده بودم و فقط توپ‌هایم درون دروازه نمی‌رفت. این هم از زیبایی‌های فوتبال است. در هر صورت بسیار خوشحالم.»

1944698

بازهم لیگ قهرمانان و بازهم گل رودریگو: «همه می‌دانند لیگ قهرمانان چقدر برای من مهم است و من همیشه در این بازی‌ها خوب کار می‌کنم. لیگ قهرمانان برای من رقابتی خاص است.»

1944697

توییت سخنگوی بارسا علیه وینیسیوس: «واقعا زشت و تاسف برانگیز بود و من پاسخی برایش ندارم.»

حمایت مربی و هم تیمی‌ها: «من واقعا مورد حمایت کارلو آنچلوتی و هم تیمی‌هایم قرار دارم. همینجا می‌خواهم از آنچلوتی تشکر کنم که هرگز اعتمادش به من را از دست نداد. برخی مواقع عصبانی و ناامید بودم ولی او همیشه به من انگیزه می‌داد. می‌دانم این مصاحبه را می‌خواند و باید بگویم، ممنونم آقای مربی.»

دیدگاه‌ها