کد خبر : 1975138 | 03 آبان 1402 ساعت 12:47 | 69.3K بازدید | 41 دیدگاه

تشکر رونالدو: آفرین سلطان (عکس)

فوق ستاره پرتغالی النصر تشکر ویژه‌ای از هم‌تیمی خود بخاطر پاس گل به او داشت.

تشکر رونالدو: آفرین سلطان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان شب گذشته در دیداری حساس و تماشایی موفق به کسب پیروزی 4 بر 3 مقابل الدحیل قطر در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد که کریستیانو رونالدو توانست دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، اما او از تماشاگران حاضر در ورزشگاه اول پارک ریاض خواست تا یک بازیکن دیگر را تشویق کنند.

سلطان الغنام، مدافع راست النصر یکی از بهترین بازی‌های خود در طول 6 سال حضورش در این باشگاه شب گذشته مقابل الدحیل قطر به نمایش گذاشت که توانست روی هر سه گل تیمش در نیمه دوم موثر باشد و هر دو پاس گل کریستیانو رونالدو را بدهد.

1944704

این مدافع راست ملی پوش النصر یکبار با ارسال خود کاری کرد تا توپ پس از دفع صلاح زکریا، گلر الدحیل به سادیو مانه برسد و این مهاجم سنگالی گلزنی کند و پس از آن هم با یک فرار سریع از جناح راست زمین به کریس رونالدو پاس داد تا او یک شوت استثنایی بزند و گل سوم النصر را به ثمر رساند.

اما دیدنی‌ترین پاس سلطان الغنام در زمان گل چهارم بود که از سمت راستِ میانه زمین یک ارسال تماشایی به پشت مدافعان الدحیل فرستاد تا رونالدو با یک شوت سرضربِ پای چپ چهارمین گل النصر را بزند.

کریس رونالدو پس از این نمایش درخشان هم‌تیمی‌اش، در حالی که او را پس از زدن گل چهارم در آغوش گرفت، از تماشاگران حاضر در ورزشگاه خواست تا سلطان الغنام را بخاطر این نمایش و پاس گل‌هایش تشویق کنند.

1944705

دیدگاه‌ها