کد خبر : 1975149 | 03 آبان 1402 ساعت 13:18 | 36.8K بازدید | 18 دیدگاه

تمجید وینی از رودریگو

وینیسیوس: این گل برای برادرم حیاتی بود

وینیسیوس از رودریگو به عنوان برادرش یاد کرد و گفت او شدیدا به گلزنی برابر براگا نیاز داشت تا روحیه از دست رفته‌اش را پیدا کند.

وینیسیوس: این گل برای برادرم حیاتی بود

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در گروه C لیگ قهرمانان، رئال مادرید موفق شد میزبان پرتغالی خود تیم براگا را با نتیجه 1-2 از پیش رو بردارد و سومین بردش را کسب کند. رودریگو در دقیقه 16 و جود بلینگام در دقیقه 61 گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند و تنها گل براگا هم در دقیقه 63 توسط آلوارو دیالو رقم خورد. در این بازی یک گل وینیسیوس نیز مردود اعلام شد.

1944725

ستاره برزیلی در پایان بازی و در مورد رنج زیاد برای کسب این پیروزی گفت: «طبیعی است که در خارج از خانه، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا رنج بکشیم. مهم این است که ما بردیم. ما خوب بازی کردیم، اگرچه درست است که می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. خلاصه اینکه ما هر سه بازی دور رفت را بردیم و در دور برگشت نیز باید این روند را ادامه دهیم.»

1944723

گل آفساید: «بله، از آنجایی که من خیلی سریع هستم، این چیزی است که می‌تواند در پایان اتفاق بیفتد. من از بازی خودم راضی هستم. افسوس که گل نزدم، اما خوشحالم.»

رودریگو بالاخره گل زد: «البته، او مثل برادر من است. ما مهاجمان وقتی گل می‌زنیم و موقعیت ایجاد می‌کنیم خوشحال می‌شویم. رودریگو همیشه خوب بازی می‌کند، اما به این گل نیاز داشت تا اعتماد به نفس خود را به دست بیاورد. امیدوارم همینطور ادامه دهد.»

1944724

جنجال رودیگر در پایان بازی: «نمی‌دانم چه شد و حتما یک نفر باید حرف زشتی زده باشد. در زمین نه، اما به شما اطمینان می‌دهم که وقتی بازی تمام می‌شود، او فردی بسیار آرام است.»

برد روحیه بخش برای ال‌کلاسیکو: «بله، همیشه خوب است که قبل از بازی‌های بزرگی مثل ال‌کلاسیکو، پیروز شویم و اعتماد به نفسمان بیشتر شود.»

دیدگاه‌ها