کد خبر : 1975159 | 03 آبان 1402 ساعت 14:10 | 23.7K بازدید | 27 دیدگاه

انتقاد کاندیدای سابق از لاپورتا

باشگاه بارسلونا صاحب ندارد!

تونی فریکسا از شیوه مدیریت خوان لاپورتا در باشگاه بارسلونا به تندی انتقاد کرد.

باشگاه بارسلونا صاحب ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان بیرون زمین فوتبال وضعیتی بحرانی دارد. هر اندازه ژاوی توانسته فرم خوب بارسا در زمین فوتبال را حفظ کند و نتایج ورزشی خوبی بگیرد، در مدیریت شرایط خوب نیست و بارسا همچنان یکی از بزرگترین بدهکاران دنیای فوتبال است و مشکلات فرپلی مالی این تیم را تهدید می‌کند. 

هرچند اخیرا خوان لاپورتا (رئیس) و رومئو (مدیر اقتصادی) با خوشبینی از آینده حرف زدند ولی تونی فریکسا، از مدیران سابق بارسا و کاندیدای ریاست این باشگاه، چندان امیدوار به نظر نمی‌رسد.

1944752

او به رادیو مارکا گفت: «الان ما واقعا نمی‌دانیم چه کسی مسئول و صاحب بارسلوناست. وضعیت باشگاه پیچیده است و مشخص نیست آنجا چگونه در مورد مسائل مهم تصمیم گیری می‌شود.»

فریکسا در مورد پرونده نگریرا گفت: «واقعا عجیب است. 17 سال به نگریرا پول پرداخت شده و هیچ رئیسی نیز این جریان را قطع نکرد. باید پرسید چرا و به چه علت این پرداختی‌ها قطع نشد؟ اینجا ابهامات زیادی وجود دارد و همین قضیه باشگاه را وارد جدل قضایی کرده است.»

1942612

فریکسا به رابطه خوب لاپورتا و پرز نیز اشاره کرد: «لاپورتا از مادریدگرایی جمعی حرف می‌زند ولی همه می‌دانیم او با پرز منافع مشترک دارد و این دو رابطه‌شان خیلی هم خوب است.»

دیدگاه‌ها