کد خبر : 1975164 | 03 آبان 1402 ساعت 14:24 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

سفر 2 ملی‌پوش فوتبال به فرانسه

دو بازیکن ایرانی آ ا ک آتن در فهرست این تیم مقابل مارسی فرانسه حضور دارند.

سفر 2 ملی‌پوش فوتبال به فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، فردا شب در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا دیدار حساسی را مقابل مارسی فرانسه برگزار می‌کند و امیدوار است مثل دو بازی قبلی که نمایش خوبی داشت، بازهم همین روند را ادامه دهد و بدون شکست باقی بماند.

آ ا ک آتن سه شب قبل در حضور ثابت احسان حاج صفی و در ادامه گلزنی میلاد محمدیِ تعویضی موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در دیدار سوپر لیگ یونان برابر آستراس تریپولی شد تا در رده سوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد و فاصله‌اش با المپیاکوس صدرنشین را به دو امتیاز کاهش بدهد، اما آنها فردا شب یک رقابت حساس در لیگ اروپا برابر مارسی دارند.

1944763

تیم فوتبال آ ا ک یونان در شرایطی از ساعت 20:15 فردا شب در ورزشگاه ولودروم در هفته سوم لیگ اروپا مقابل تیم مارسی فرانسه قرار می‌گیرد که احسان حاج صفی و میلاد محمدی را در فهرست نفراتش برای این مسابقه دارد و امیدوار است با برتری در این بازی 7 امتیازی شود و صدرنشین گروه B بماند.

یاران حاج صفی و محمدی در دو دیدار اخیرشان در مرحله گروهی لیگ اروپا یک پیروزی مقابل برایتون انگلیس و یک تساوی خانگی برابر آژاکس هلند داشتند و در سمت مقابل مارسی فرانسه هم در هر دو دیدار قبلی به دو تساوی رسیده است.

احسان حاج صفی در دو دیدار گذشته لیگ اروپا مقابل برایتون و آژاکس حضور ثابت در ترکیب تیم فوتبال آ ا ک آتن داشته ولی میلاد محمدی در هر دو مسابقه دور از جمع 11 نفر اصلی بوده و به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده است.

دیدگاه‌ها