کد خبر : 1975175 | 03 آبان 1402 ساعت 15:37 | 23.3K بازدید | 7 دیدگاه

عکس خاص جهانبخش برای لاتزیو

ستاره ایرانی فاینورد آماده بازی برای این تیم مقابل لاتزیو ایتالیا است.

عکس خاص جهانبخش برای لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در دو دیدار ابتدایی فاینورد هلند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک اسکاتلند و اتلتیکو مادرید اسپانیا حضور تعویضی در زمین داشت که توانست در نخستین بازی هم یک گل تماشایی به ثمر رساند، اما او امیدوار است در بازی امشب در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.

تیم فوتبال فاینورد در نخستین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی دو بر صفر مقابل سلتیک اسکاتلند رسید و در دومین بازی برابر اتلتیکو مادرید که نمایش پایاپای داشت، با نتیجه سه بر دو شکست خورد، اما آنها امشب که میزبان لاتزیو ایتالیا هستند، امید زیادی به کسب برتری دوباره دارند.

باشگاه فاینورد هلند در آستانه دیدار مقابل لاتزیو ایتالیا پوستر ویژه‌ای برای این بازی طراحی کرده که در آن تصویر پنج بازیکن تیمش ازجمله علیرضا جهانبخش با تیپ خاص و جذاب و کت و شلوار دیده می‌شود.

علیرضا جهانبخش پس از انجام دو بازی ثابت برای تیم ملی ایران در تورنمنت اردن، در دیدار اخیر فاینورد در لیگ اردیویسه هلند به‌عنوان یار جانشین مقابل ویتسه به میدان رفت که عملکرد خوبی داشت و امیدوار است از ساعت 20:15 امشب که میزبان تیم چهار امتیازی لاتزیو هستند، فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

1944797

دیدگاه‌ها