کد خبر : 1975181 | 04 آبان 1402 ساعت 02:57 | 41.4K بازدید | 9 دیدگاه

متوسط و خنثی هستند

PSG باید از شر این دو اسپانیایی خلاص شود

در فرانسه معتقدند فابین روئیز و کارلوس سولر به درد پی اس جی نمی‌خورند و همین زمستان باید بروند.

PSG باید از شر این دو اسپانیایی خلاص شود

به گزارش "ورزش سه"، در فرانسه ماه‌هاست که نقش فابین روئیز و کارلوس سولر زیر سوال رفته است. آنها در تابستان 2022 به عنوان خریدهای بزرگ به پاری سن ژرمن وارد شدند اما در پارک دو پرنس به توانایی‌های این دو متقاعد نشده‌اند. به همین دلیل، بسیاری معتقدند آنها آخرین ماه‌های حضور در پاریس را تجربه می کنند. از جمله  عبدالله بولما  که از این دو اسپانیایی می‌خواهند که راهی برای خروج پیدا کنند.

1740532

این روزنامه نگار سرشناس معتقد است عملکرد خوب این دو در دیدار برابر استراسبورگ که هر کدام یک گل نیز به ثمر رساندند، نباید مانع از خروج قریب الوقوع آنها شود. به خصوص سولر که معتقد است پاری سن ژرمن نباید در فروش او تردید کند.

بولما گفت: «فابین رویز و کارلوس سولر در مسیر خروج؟ این موضوع در پایان فصل گذشته وجود داشت و هنوز هم همینطور است. سولر در تابستان با اتلتیکو مادرید و در حال حاضر با چند تیم لیگ برتری تماس‌هایی داشت. او ممکن است در یکی دو بازی خوب باشد اما در مجموع بازیکنی متوسط است. بازی خوب در سمت راست مقابل استراسبورگ، چیزی را تغییر نمی‌دهد. او دستورات لوئیز انریکه را اعمال کرد، 85 لمس توپ داشت که این رکورد او در PSG است.»

1942626

بولما ادامه داد: «او یک بازی عالی داشت اما ما باید واقع بین باشیم. سولر بازیکنی خنثی و بسیار متوسط ​​است که باید در این زمستان تحت هر شرایطی مانند فابیان روئیز که تقریباً هیچ کمکی به تیم نمی‌کند، برود.»

دیدگاه‌ها