کد خبر : 1975245 | 03 آبان 1402 ساعت 20:28 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

به هماهنگی چهار ملی‌پوش حریف باختیم!

سرمربی شهرداری ارومیه معتقد است تیمش می‌توانست با اشتباهات کم‌تر حتی فولاد سیرجان را شکست دهد.

به هماهنگی چهار ملی‌پوش حریف باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز با پیروزی تیم‌های چادرملو اردکان، ایفاسرام اردکان، فولاد سیرجان ایرانیان، شهداب یزد، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران پیگیری شد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته به مصاف هم رفتند که نماینده سیرجان سه بر یک به پیروزی رسید. کادر فنی و بازیکنان فولاد سیرجان ایرانیان پس از این دیدار در میکسدزون حاضر نشدند.
 
جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم شهرداری ارومیه، بعد از این شکست گفت: ابتدا کسب این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم. به بازیکنان و تماشاگرانی که به سالن غدیر آمدند و از تیم حمایت کردند، جانانه خسته نباشید می‌گویم. چنانچه اشتباهاتمان کم بود، شانس آن‌ را داشتیم که بازی مقابل تیم قدرتمند سیرجان را به ست پنجم بکشانیم. تیم ما بیشتر به هماهنگی تیم حریف باخت، چون ۴ بازیکن این تیم مدت‌ها در ترکیب تیم ملی حضور داشتد و با یکدیگر هماهنگ بودند. نسبت به مسابقه اول بازی بهتری داشتیم و در این دیدار نیز از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم در مسابقات آینده بهتر از این هم ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها