کد خبر : 1975269 | 04 آبان 1402 ساعت 04:25 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

سکوت مطلق سروش پس از حواشی ایستگاهی

سروش رفیعی هیچ واکنشی نسبت به حواشی ایجاد شده در بازی استقلال تاجیکستان نشان نداد.

سکوت مطلق سروش پس از حواشی ایستگاهی

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای سروش رفیعی پس از درخشش فوق العاده در بازی با پیکان در بازی با استقلال تاجیکستان کاملا متفاوت پیش رفت. سروش که در قزوین دو پاس گل داد و یک پنالتی هم گرفته بود در بازی لیگ قهرمانان آسیا روز عجیبی را پشت سر گذاشت.

سروش رفیعی در بازی با استقلال تاجیکستان درحالی که مثل همیشه مامور زدن ضربات ایستگاهی بود در یک صحنه با حسین کنعانی بر سر زدن توپ بحث کرد و در حالی که عصبانی بود و تمرکزش هم پایین آمده بود، دقایقی بعد با کارت زرد داور هم به دلیل اعتراضش مواجه شد.

یحیی گل‌محمدی نیز سروش را در بین دو نیمه تعویض کرد تا بهترین بازی‌ساز این فصل پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان روز کم‌فروغی را پشت سر گذاشته باشد.

1944985

اگرچه کنعانی پس از بازی یک استوری از رفیعی منتشر کرد تا به نوعی به حواشی پایان بدهد و نشان دهد که مشکلی با سروش ندارد، اما رفیعی هیچ حرفی در مورد این صحنه نزده و در تمرین چهارشنبه پرسپولیس نیز با لبخند حضور داشت و حتی در مینی فوتبال با کنعانی هم‌تیمی بود.

حال باید دید سروش با این اتفاقات بار دیگر از ترکیب دور می‌شود یا برای بازی ملوان بار دیگر شماره هفت پرسپولیس را در ترکیب خواهیم دید.

دیدگاه‌ها