کد خبر : 1975272 | 03 آبان 1402 ساعت 22:42 | 10.4K بازدید | 14 دیدگاه

هدف میلانی‌ها از سفر به پاریس: توهین به دوناروما

هواداران افراطی میلان یک ساعت قبل از شروع بازی تیمشان مقابل پاری سن ژرمن، به جانلوئیجی دوناروما توهین می‌کردند و وعده یک شب سخت را به او دادند.

هدف میلانی‌ها از سفر به پاریس: توهین به دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، این اولین باری است که دوناروما پس از جدایی از میلان به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به پاری سن ژرمن، با تیم سابق خود روبرو می‌شود. از ابتدای امروز هواداران در سطح شهر و اطراف ورزشگاه علیه این دروازه‌بان شعار می‌دادند و از یک ساعت مانده به شروع بازی این شعارها به اوج خود رسید، تا جایی که هواداران افراطی تیم شعارهای توهین‌آمیزی علیه دروازه‌بان پی اس جی سر دادند.

این اتفاق قابل انتظار بود، زیرا در بازی تیم ملی ایتالیا مقابل اوکراین نیز که ماه گذشته در سن‌سیرو برگزار شد، هواداران میلان در ورزشگاه حاضر شدند و هر زمان او صاحب توپ می‌شد با سوت زدن و شعار علیه او تنفرشان را از این دروازه‌بان ایتالیایی نشان می‌دادند.

1944989

این اتفاق و شعارها علیه او از پیش تعیین‌شده هستند؛ پس از هم‌گروهی میلان با پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ، هواداران افراطی این تیم در بیانیه‌ای اعلام کردند که به هیچ وجه اجازه نخواهند حضور دوناروما مقابل میلان، برای او بازی راحتی باشد و قصد دارند به بدترین شکل ممکن از او استقبال کنند‌.

1944990

آنها وعده داده‌اند که هر زمان دوناروما صاحب توپ شود قرار است همزمان او را هو کنند و سوت بزنند و با شعار به او توهین کنند تا تمرکز دروازه‌بان سابق‌شان را بر هم بزنند.

دیدگاه‌ها