کد خبر : 1975273 | 04 آبان 1402 ساعت 04:37 | 9.6K بازدید | 14 دیدگاه

حق‌مان باخت نبود و حیف شد؛

منصوری: مقابل استقلال توفانی شروع کرده بودیم

مرتضی منصوری می‌گوید حق هوادار مقابل استقلال باخت نبوده است.

منصوری: مقابل استقلال توفانی شروع کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی منصوری، مدافع هوادار تهران، در مورد بازی استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود و حیف شد. اکثر بچه‌ها از این ناراحت هستند که بازی برده را باختیم. فکر نمی‌کنم حق‌مان باخت بود و حداقل باید مساوی می‌گرفتیم. اگر بازی دو دو می‌شد هم برای‌مان قابل قبول بود. ما شروع طوفانی داشتیم ولی فوتبال است و چیزی در آن معلوم نیست.

او در مورد تاثیر گذاری‌اش روی گل دوم به استقلال که منجر به گل به خودی شد بیان کرد: ما گل دوم را تمرین کرده بودیم و یکی از تاکتیک‌هایمان ضد حمله است و از این راه به گل رسیدیم.

منصوری در مورد شرایطش گفت: وضعیت خودم خوب است، اول فصل فیکس بودم و مچم یکی دو باری اذیتم کرد. الان روندمان هم خوب است و همین که بتوانم به تیم کمک کنم جای شکرش باقی است.

1944992

او در مورد شرایطشان برای بازی با گل گهر گفت: بازی سختی در پیش داریم، در این چند روز آقا محمود روی بحث روحی روانی بیشتر کار می‌کرد. همه از گل‌گهر شناخت دارند و تیم خوبی است اما ما می‌رویم که دست پر برگردیم. شرایط‌مان نسبت به چهار، پنج روز قبل بهتر شده چون آن باخت واقعا حیف بود. اینکه دو-هیچ جلو باشی و سه بر دو ببازی خیلی تلخ است اما انصافا بازی خوبی جلوی استقلال انجام دادیم.

او در پایان گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما انشاالله از سیرجان دست پر برگردیم. روند فنی خیلی خوبی داریم و باید تلاش مان را کنیم و مطمئنیم بدشانسی ها هم تمام می شود ما مقابل تیم‌های قدرتمند با اختلاف یک گل باختیم و امیدوارم در ادامه مسیر سربلند باشیم چون همه بچه ها در این مسیر اتحاد داریم و به توانایی های‌مان هم باور داریم.

دیدگاه‌ها