کد خبر : 1975279 | 04 آبان 1402 ساعت 04:49 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

خروج دراکسلر از زمین توهین به لیگ ستارگان بود!

رسانه‌های قطری خروج دراکسلر از زمین مسابقه را توهین به لیگ ستارگان قطر می‌دانند.

خروج دراکسلر از زمین توهین به لیگ ستارگان بود!

به گزارش "ورزش سه"، در مورد ترک ناگهانی زمین توسط یولیان دراکسلر، بازیکن الاهلی قطر در بازی قطر اس‌سی سؤالات زیادی مطرح است. چرا مربی او را روی نیمکت نشاند؟ چرا در ابتدای نیمه دوم تازه به زمین رفت؟ چگونه و چرا قبل از پایان مسابقه به این شکل عجیب زمین مسابقه را ترک کرد؟

سؤالات زیادی در میان هواداران باشگاه الاهلی ایجاد شده است و رسانه‌های قطری درباره اتفاقی که برای یولیان دراکسلر آلمانی در آخرین بازی تیمش مقابل قطر اس سی رخ داد، اظهار نظر کردند. اگر بازیکن آماده بود، چنین بازیکنی چگونه روی نیمکت نشست؟ اگر مصدوم بود چرا در نیمه دوم مربی او را به زمین آورد؟ بعد از درخشش و موفقیتش در به ثمر رساندن دو گل برای تیمش در عرض چند دقیقه، چطور این‌طور زمین را ترک کرد؟

1944012

اگرچه مدیریت باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد تا مشخص کند که چه اتفاقی افتاده است، اما این مانع از آن نشد که تأکید کند که کل وضعیت برای الاهلی عجیب است و این شرایط برای هواداران فوتبال آشنا نبوده است که بازیکنی با نظر خودش زمین را ترک کند. آن هم در حالی که علی‌رغم نیاز تیمش به‌جای دویدن در زمین راه می‌رود.

رسانه جریدة الرايه نوشت:  شکی نیست که آنچه اتفاق افتاد شایسته یک بازیکن بزرگ بین‌المللی نیست و به‌منزله توهین و عدم قدردانی نسبت به لیگ ماست. مدیران باشگاه پاسخگوی سؤالات درباره دلایل خروج ناگهانی دراکسلر آلمانی از میادین بودند و تأکید کردند که مصدومیت دلیل اصلی این خروج بوده است.

بنابراین مدیریت باشگاه الاهلی چیزی را که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مطرح شد، مبنی بر عصبانیت یا رفتن بدون اجازه بازیکن را تکذیب می‌کند. اما با توجه به نحوه خروج دراکسلر از زمین که حالت قهری داشت و ثانیه‌هایی قبل بدون مشکل در جریان بازی بود و پس از پاس‌دادن بیرون رفت، این بیانیه باورپذیر نیست.

دیدگاه‌ها