کد خبر : 1975283 | 03 آبان 1402 ساعت 23:23 | 54.8K بازدید | 6 دیدگاه

امروز ارزش او 10 برابر شده است

سانتیاگو خیمنز به شگفتی ادامه می‌‌دهد!

فاینورد با درخشش ستاره‌ای لاتزیو را شکست داد که اکنون چشم تمام فوتبال اروپا را به خود دوخته است.

سانتیاگو خیمنز به شگفتی ادامه می‌‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، نام او سانتیاگو خیمنز است، یک ماشین گل واقعی که مهارت او در گلزنی و خطرش برای مدافعان و دروازه‌بان حریف را باید از بازیکنان لاتزیو بپرسید.

در تیم فاینورد که لاتزیو را شکست داد و مسیر حریف ایتالیایی برای صعود به دور بعدی را پیچیده کرد، سانتیاگو خیمنز ستاره قابل توجه تیمش بود.

او که 22 سال پیش در بوئنوس آیرس به دنیا آمد، تغییر تابعیت داده و برای تیم ملی مکزیک بازی می‌کند. خیمنز از کروز آزول به فاینورد نقل مکان کرد، جایی که به گلزنی ادامه می‌دهد.

1945017

سانتیاگو خیمنز، مهاجم فاینورد کیست؟

همان‌طور که گفته شد، داستان فوتبالی او با کروز آزول آغاز شد. او از تیم‌های پایه این باشگاه آغاز به کار کرد و با 20 گل طی 88 بازی برای تیم اصلی کروز ترول نشان داد که یک مهاجم بی‌رحم است.

عملکرد او از استاندارد بالایی برخوردار بود و بنابراین فاینورد در جولای 2022 تصمیم گرفت که 4 میلیون یورو برای خرید یک پسر 20 ساله پرداخت کند. هلندی‌ها، همان‌طور که اغلب اتفاق می‌افتد، هیچ اشتباهی نمی‌کنند. خیمنز در اولین فصل خود 15 گل در لیگ و در مجموع 23 گل به ثمر رساند.

1945016

عملکرد این فصل مهاجم مکزیکی بسیار درخشان و قابل توجه بوده تا شایعات نقل و انتقالات پیرامون او شکل بگیرد اما فاینورد به راحتی چنین جواهری را نمی‌فروشد.

او اکنون طی 9 بازی 15 گل به ثمر رسانده است. بازی امشب فاینورد مقابل لاتزیو اولین بازی او در لیگ قهرمانان اروپا بود. اکنون چشمان نیمی از اروپا به سانتیاگو خیمنز دوخته شده است. گفته می‌شود دو باشگاه اینتر و میلان از مشتریان جدی این بازیکن هستند.

ناپولی‌ و لاتزیو دیگر مشتریان او بودند که با وجود مذاکره با فاینورد در خرید او ناموفق بودند. با این حال، اکنون در اسپانیا، به نظر می‌رسد دیه‌گو سیمئونه از اتلتیکومادرید به جذب این بازیکن علاقه دارد.

1945028

هر تیمی که مشتری سانچز است قطعا باید بیشتر از آنچه که فکر می‌‌کند، بپردازد. ارزش امروز این ستاره مکزیکی 40 میلیون یورو است. فاینورد در جولای 2022 او را با 4 میلیون یورو جذب کرده بود.

دیدگاه‌ها