کد خبر : 1975299 | 04 آبان 1402 ساعت 00:37 | 8.9K بازدید | 38 دیدگاه

دورتموند 1-0 نیوکسل: پیروزی با گلزنی جانشین بلینگام

دورتموند موفق شد در یک بازی خارج از خانه نیوکسل را 1-0 شکست دهد.

دورتموند 1-0 نیوکسل: پیروزی با گلزنی جانشین بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سنت جیمزز پارک میزبان دورتموند بود. این دو تیم تا اینجای کار در گروه مرگ از دو هم گروهی دیگرشان چیزی کم نذاشته بودند و فراتر از حد انتظار ظاهر شده بودند و هر دو برای اینکه در دور برگشت کار ساده‌تری داشته باشند به دنبال پیروزی در این بازی بودند و دورتموند موفق شد با فرصت‌طلبی یک گل مهم در نیمه اول به ثمر برساند و در نیمه دوم هم از این گل محافظت کند و به پیروزی دست پیدا کند. دورتموند با چهار امتیاز پشت سر پاری سن ژرمن در رده دوم قرار دارد.

ویدئو: 314605
1945053

بازی پر برخورد آغاز شد در ابتدای بازی الکساندر ایساک به دلیل مصدومیت جای خودش را به کالون ویلسون داد و در دقیقه 43 هم امره جان مصدوم شد و صالیح اوجان به بازی آمد.

1945054
1945055

دورتموند در نیمه اول مالکیت کمتری داشت و عمدتا با شوت‌های بی‌هدف موفق نشده بود حمله‌های موفق روی دروازه نیوکسل طراحی کند. اما این تیم موفق شد روی استعداد ستاره جوان و جدید تیمش به گل برتری در نیمه اول دست پیدا کند. روی یک ضد حمله مارکو رویس توپ ربایی کرد و آن را در سمت چپ به شولتربک رساند که او هم توپ را در درون محوطه جریمه به فلیکس انمچا رساند و این بازیکن هم با یک ضربه پای راست استادانه توپ را به کنج راست دروازه حریف فرستاد تا دورتموند پیروز به رختکن برود.

1945061

در نیمه دوم نیوکسل با حمایت هواداران تلاش کرد تا به گل مساوی دست پیدا کند. این تیم مالکیت توپ را بیشتر در دست داشت و دو شانس خوب گلزنی را هم ایجاد کرد که هر دو توسط گرگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند، مهار شد.

1945062

نکته جالب این بازی، به میدان آمدن ساندرو تونالی، بازیکن ایتالیایی، برای نیوکسل بود که ممکن است تا یکی دو روز آینده به خاطر شرط‌بندی به بیش از یک سال محرومیت از فوتبال محکوم شود.

در نهایت بازی به سود دورتموند و با نتیجه 1-0 به خاتمه رسید تا این تیم دور رفت مرحله گروهی گروه مرگ را در رده دوم به اتمام برساند.

دیدگاه‌ها