کد خبر : 1975300 | 04 آبان 1402 ساعت 00:41 | 12.3K بازدید | 12 دیدگاه

یانگ بویز ۱-۳ منچسترسیتی: هالند کار را درآورد!

منچستر سیتی در دیداری جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۱ به یانگ بویز غلبه کند و در گروهش ۹ امتیازی شود.

یانگ بویز ۱-۳ منچسترسیتی: هالند کار را درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، در سوئیس مقابل یانگ بویز صف‌آرایی کرد. آنها از دو بازی اخیرشان، شش امتیاز گرفته بودند و آماده کسب سه امتیاز بعدی بودند.

آنها این آمادگی را در همان دقیقه ۳ نشان دادند. جایی که ضربه سر خطرناک رودری با فاصله نسبتا کمی از دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 314606

شاگردان پپ گواردیولا دست‌بردار نبودند. ۳ دقیقه بعد این بار متئوس نونز می‌توانست دروازه میزبان را باز کند اما شوتش از بالای دروازه به اوت رفت.

بازی پس از شروع توفانی سیتی دقایقی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۲۵، جک گریلیش، جرمی دوکو را صاحب توپ کرد، دوکو تصمیم به شوت‌زنی گرفت و ضربه‌ش را آنتونی راسیوپی، دروازه‌بان یانگ بویز دفع کرد.

در دقیقه ۳۱ این بار نوبت به ارلینگ هالند رسید تا شانسش را امتحان کند اما ضربه مهاجم نروژی را هم راسیوپی به راحتی گرفت‌.

حدود ده دقیقه بعد دوباره دوکو دروازه یانگ بویز را تهدید کرد. این بار رودری توپ را به او پاس داد و وینگر بلژیکی خود را در موقعیت شوت‌زنی دید اما ضربه پای راستش باز هم با واکنش دروازه‌بان مواجه شد‌.

نیمه اول با با نتیجه صفر صفر مساوی به پایان رسید.
در شروع نیمه دوم سیتی مزد تلاش‌هایش را گرفت. سانتر زیبای رودری در دقیقه ۴۸ را دیاز با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد، راسیوپی توپ را مهار کرد اما روی ریباند مانوئل آکانجی به راحتی دروازه را باز کرد و سیتی را پیش انداخت‌.

1945066

کمتر از پنج دقیقه بعد و در دقیقه ۵۲، شیخ نیاسه از جلو کشیدن سیتی استفاده کرد و با پاسی عالی از زمین خودی، مشاک الیا را در موقعیت تک به تک با ادرسون قرار داد. ادرسون راهی جز خروج از دروازه برای مهار وینگر یانگ بویز نمی‌دید اما به محض خروج، الیا با یک چیپ نرم و زیبا حساب کار را ۱-۱ کرد‌.

1945068

سیتی که گل مساوی به مذاقش خوش نیامده بود، حمله‌هایش برای زدن گل برتری را ادامه داد. در دقیقه ۶۵، رودری در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد، محمد کامارا، مدافع یانگ بویز، با بی‌احتیاطی به جای توپ، پای رودری را هدف گرفت و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفت و با ضربه سمت راست، برتری را به سیتی هدیه داد.

1945065

در دقیقه ۷۶ سیتی دوباره توسط آلوارز به گل رسید، اما گل توسط کمک داور ویدئویی به دلیل خطا رد شد.

ده دقیقه بعد سیتی گل سوم را هم زد و کار یانگ بویز را تمام کرد. رودری هالند را در محوطه جریمه دید و به او پاس داد. مهاجم سیتی با یک ضربه فوق‌العاده با پای غیرتخصصی توانست گل سوم سیتی و دوم خودش را ثمر برساند.

1945064

در ادامه سیتی حمله دیگری نکرد و میزبان هم که امیدش را از دست داده بود نتوانست خطری ایجاد کند تا بازی با نتیجه ۳-۱ به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها