کد خبر : 1975303 | 04 آبان 1402 ساعت 00:45 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

رأی بی‌سابقه فدراسیون فرانسه: تکرار بازی!

فدراسیون فوتبال فرانسه رأی به تکرار بازی مون‌پلیه و کلرمون در لیگ یک فرانسه داده است.

رأی بی‌سابقه فدراسیون فرانسه: تکرار بازی!

به گزارش "ورزش سه"، بازی روز 8 اکتبر تیم‌های مون‌پلیه و کلرمون که به میزبانی مون‌پلیه در ورزشگاه استاد د لا موسون برگزار شد. تیم میزبان تا دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با نتیجه 4-2 پیش بود و می‌رفت تا یک پیروزی خانگی را بدست آورد اما یک ماده آتش‌زا به دروازه‌بان تیم میهمان موری دیا برخورد کرد و او را مصدوم کرد. بعد از آن نتو بورخوس بازیکن مون پلیه به خاطر تحریک هواداران اخراج شد و داور بازیکنان را به رختکن فرستاد و دستور داد بازی نیمه کاره بماند.

پس از این حوادثی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفت بازی دوباره انجام شود. یک امتیاز هم از تیم مون پلیه کسر خواهد شد و یک امتیاز دیگر هم به صورت تعلیقی در صورت تخلفات دیگر تیم ممکن است در ادامه فصل از مون پلیه کسر شود. همچنین این تیم یک بازی خانگی از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد شد.

1945071

رأی به تکرار بازی اتفاق عجیب و نادری است. با وجود اینکه این صحنه دلخراش بوده است و انتظار جریمه سنگین برای باشگاه بعد از جلسه فدراسیون وجود داشت اما بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی رای به تکرار بازی، که اتفاقی نیست که به سادگی رخ بدهد، را برای یک دیدار که تقریبا به پایان رسیده بود، بیش از اندازه سختگیرانه می دانند. برخی به این نکته اشاره کردند که حتی بازی سوئد و بلژیک هم که به دلیل حمله تروریستی به بروکسل نیمه کاره ماند هم در ادامه از ابتدا برگزار نخواهد شد.

دیدگاه‌ها