کد خبر : 1975315 | 04 آبان 1402 ساعت 08:40 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

با وجود وقفه طولانی؛

شوق تمرین هنوز در این تیم لیگ برتری نمرده است

در پست‎‌های مختلف تیم فوتبال گل‌گهر رقابت سنگینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به وجود آمده است.

شوق تمرین هنوز در این تیم لیگ برتری نمرده است

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرمه‌ای پوشان سیرجانی سرانجام پس از چندین هفته وقفه در مسابقات لیگ برتر آماده حضور دوباره در مسابقات می‌شوند و روز شنبه در ورزشگاه اختصاصی خود از هوادار میزبانی می‌کنند.
نکته قابل توجه درباره گل‌گهر در هفته‌های ابتدایی دست خالی مارینوس ازوزنیدیس در بخش تهاجمی بود، اما حالا با اضافه شدن تورس و میشل تی‌ورده تا حدودی تعادل به این بخش هم بازگشته است.

1945096
در ایجاد این فضای رقابتی اوزوزنیدیس و هادی عقیلی نقش مهمی دارند و به خوبی توانسته‌اند از عهده این کار در وقفه طولانی لیگ برتر برآیند. البته که هم کادر فنی و هم بازیکنان گل‌گهر تشنه شروع دوباره مسابقات هستند.

گل‌گهر در خط دروازه با در اختیار داشتن اخباری و فروزان رقابت جدی‌ای در پست شماره یک شکل داده است و در قلب خط دفاعی و دفاع چپ و راست نیز رقابت جالب توجهی میان چهره‌هایی نظیر سامان فلاح، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، بهنام برزای، مهدی تیکدری، امیر جعفری و ابوالفضل رزاق‌پور برقرار است. 
در خط میانی نیز احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، تورس و برخی چهره‌های جوان تیم برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش می‌کنند.

1945097

در هفته‌های گذشته مشخص شده که برای سرمربی یونانی تازه وارد لیگ برتر نام‌ها اهمیت زیادی ندارند و او به عملکرد بازیکنان در تمرین برای استفاده از آنها در ترکیب اصلی نگاه می‌کند. همین طرز تفکر سبب شده تا در اردوی گل‌گهر رقابتی جذاب برای حضور در ترکیب اصلی به وجود آمده باشد و تمرینات این تیم با نشاط ویژه‌ای برای شروع دوباره لیگ برتر دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها