کد خبر : 1975317 | 04 آبان 1402 ساعت 07:06 | 26.1K بازدید | 10 دیدگاه

لشکری از لژیونرها در تیم ملی استرالیا

حریف ایران با بازیکنانی از چلسی، پاریس و رئال!

در ترکیب تیم ملی زنان استرالیا، بازیکنان لژیونر متعددی دیده می‌شوند.

حریف ایران با بازیکنانی از چلسی، پاریس و رئال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان ایران در مرحله دوم از رقابت‌های مقدماتی المپیک پاریس باید به مصاف استرالیا برود. تیمی که بازیکنان لژیونر متعددی را در خارج از کشور دارد که در تیم های مطرحی نیز بازی می‌کنند.

از میان 23 بازیکن تیم ملی استرالیا، 10 نفر از آنان در لیگ انگلیس و برای تیم‌های این کشور به میدان می‌روند. کایرا کراس، استف کتلی و کیتلین فورد سه بازیکنی هستند که لباس آرسنال را بر تن می‌کنند. کتلی و فورد موفق شدند با توپچی‌ها در جام کنتی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

1945104

سم کر به عنوان مطرح‌ترین بازیکن تیم ملی استرالیا در چلسی بازی می‌کند. او به تیمش کمک کرد تا چهارمین عنوان قهرمانی متوالی WSL خود در فصل گذشته و سومین جام متوالی جام حذفی زنان را کسب کند.

کلر ویلر برای اورتون، کورتنی نوین برای لسترسیتی، تیگان میکا برای لیورپول، مکنزی آرنولد برای وستهم یونایتد، مری فاولر و آلانا کندی نیز برای منچسترسیتی بازی می‌کنند.

1945102

پنج بازیکن نیز در لیگ سوئد موسوم به دامالسونسکان بازی می‌کنند. آیوی لوئیک که برای هاکن توپ می زند، با این تیم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. چارلی گرانت، کاترینا گوری و کلر پولکینگ‌هورن هر سه در تیم ویتسجو بازی می‌کند.

1945103

تیم ملی استرالیا در لیگ فرانسه نیز نماینده دارد. الی کارپنتر برای المپیک لیون، قهرمان فصل گذشته این کشور بازی می‌کند. کلر هانت نیز به عضویت پاریس سن ژرمن درآمده است.

1945101

باید به هیلی راسو، اولین بازیکن استرالیایی که قراردادش را با غول اسپانیایی، رئال مادرید به امضا رساند نیز اشاره کرد. الکس چیدیاک بازیکن تایگرز مکزیک نیز دیگر لژیونر کانگوروهاست.

سایر بازیکنان مانند تامکا یالوپ، کورتنی واین، لیدیا ویلیامز و کیاه سیمون نیز در تیم‌های استرالیایی بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها