کد خبر : 1975320 | 04 آبان 1402 ساعت 01:54 | 24.4K بازدید | 10 دیدگاه

لوئیس انریکه:

اگر آنها اول گل می‌زدند، بیچاره می‌‎شدیم!

لوئیس انریکه، سرمربی تیم پاری سن ژرمن، از شروع بازی تیمش مقابل میلان راضی نبود و فکر می‌کند اگر اول میلان به گل می‌رسید ممکن بود نتیجه کاملا متفاوت شود.

اگر آنها اول گل می‌زدند، بیچاره می‌‎شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن موفق شد هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی خانگی مقابل میلان به خاتمه ببرد و در پایان دور رفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان با 6 امتیاز صدرنشین گروه مرگ شود. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن از نتیجه 3-0 تیمش مقابل میلان راضی بود، اما شروع تیمش را مقابل این تیم دوست نداشت.

1945110

آیا گل اول همه چیز را تغییر داد؟
"20 -25 دقیقه اول برای میلان بود. خطاهای زیادی در گردش توپ داشتیم. این باعث عدم اعتماد به نفس ما شد. گل کیلیان ما را به خودمان آورد. بعد در نیمه دوم با دقت بیشتری بازی کردیم و متفاوت بودیم. در کل شایسته برد بودیم."

آیا این یک پیروزی جمعی برای تیم بود ؟
برای من مهم برد است. برای هواداران این مهم است که بدانند بازیکنان با تمام وجود همه چیزشان را برای بازی می‌گذارند. حالا باید به میلان برویم و بازی را ببریم."

به نظر شما این بهترین بازی تیم شما تا کنون بود؟
"نه، چون 20 دقیقه اول خوب نبود. این بهترین نتیجه است، اما آنچه را که در آن 20 دقیقه اول اتفاق افتاد، منعکس نمی‌کند. آن زمان از نظر دفاعی خوب بودیم. اگر آنها قبل از ما گل می‌زدند، اعتماد به نفس ما کمتر می‌شد  و معلوم نیست که چه به سرمان می‌آمد. نتیجه می‌توانست کاملا متفاوت باشد."

از این سه مسابقه اول چه ارزیابی‌ای می‌کنید؟
"هنوز در مورد شکست در نیوکاسل (1-4) خودم را بازیابی نکرده‌ام... من آن را فراموش نمی‌کنم. این گروه مرگ است، تا آخرین مسابقه باید بجنگیم. برای ما بازی در میلان، مقابل میلانی که از ما بیشتر به پیروزی نیاز دارد، سخت است."

دیدگاه‌ها