کد خبر : 1975330 | 04 آبان 1402 ساعت 09:20 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

اتفاق غیرمنتظره: استقبال هواداران از ستاره محروم!

هواداران نیوکسل شب گذشته استقبال گرمی از ساندرو تونالی، ستاره ایتالیایی این تیم، به عمل آوردند.

اتفاق غیرمنتظره: استقبال هواداران از ستاره محروم!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بروسیا دورتموند بود و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

تونالی که در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفته بود، در دقیقه 65 و به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد، اما نتوانست کمکی به بهبود شرایط کند و تیمش را از این شکست خانگی نجات دهد. 

اما اتفاق جالب و غیرمنتظره‌ای که در این بازی رخ داد این بود که هواداران نیوکسل که برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه شده بودند، استقبال بسیار گرمی از این بازیکن به عمل آوردند و این شاید رفتاری بود که با توجه به اتفاقات رخ داده، کمتر کسی انتظارش را داشت. 

1944294

تونالی به اتهام شرط‌بندی از سوی دادستانی تورین و مقامات فدراسیون فوتبال ایتالیا محکوم شده و انتظار می‌رود که حکم محرومیت او به زودی و در فاصله چند روز آینده به صورت رسمی اعلام شود. گفته می‎‌شود این ستاره ایتالیایی به مدت 10 ماه حق حضور در میادین را نخواهد داشت.

با وجود تمامی این اتفاقات و با اینکه تونالی با این اقداماتش باعث شده که هزینه هنگفت پرداخت‌شده از سوی نیوکسل تا پایان این فصل بی‌حاصل باشد، اما هواداران این تیم همچنان علاقه زیادی به او دارند که این اتفاقات نتوانسته خدشه‌ای به آن وارد کند. 

دیدگاه‌ها