کد خبر : 1975344 | 04 آبان 1402 ساعت 11:15 | 42.6K بازدید | 46 دیدگاه

یک عضو جدید در بین 40 مرد تاریخ پرسپولیس

مهدی ترابی با انجام صد و پنجاهمین بازی به جمع 40 بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس پیوست.

یک عضو جدید در بین 40 مرد تاریخ پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی در دیدار با استقلال تاجیکستان برای اولین بار بعد از مصدومیت به میدان رفت و با ورود خود ریتم حرکتی سرخپوشان را تندتر کرد تا پرسپولیس با ثبت یک گل و چند موقعیت گلزنی، حریف را به تاجیکستان بدرقه کند.

نکته جالب اینکه ترابی در این بازی صد و پنجاهمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را نیز انجام داد. او که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در این بین یک دوره کوتاه را در لیگ ستارگان سپری کرد و دوران به جمع سرخپوشان تهرانی بازگشت.

او حالا بالاتر از رضا وطنخواه، سپهر حیدری و علیرضا نورمحمدی، چهلمین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس است که با انجام سه بازی دیگر از بزرگانی چون علی کریمی، حامد کاویانپور و ناصر محمدخانی هم سبقت خواهد گرفت.

باتوجه به اینکه حداقل 23 بازی لیگ برتر، 3 دیدار لیگ قهرمانان و یک بازی جام حذفی تا پایان فصل باقی است، ترابی امکان این را خواهد داشت که رکورد خود را به 177 بازی برساند و چه بسا در صورت صعود پرسپولیس در آسیا و حذفی این رکورد به 190 بازی هم افزایش یابد.

ترابی همچنین با 114 بازی در لیگ برتر جزء باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس در این مسابقات است. او همچنین بهترین پاسور تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها