کد خبر : 1975362 | 04 آبان 1402 ساعت 13:02 | 30.4K بازدید | 43 دیدگاه

زوج جدید، نسل جدید

توییت عجیب وینی: به مودریچ و کروس بر می‌خورد!

توییت دیروز وینیسیوس برای بلینگام، شاید باعث دلخوری برخی ستاره‌های قدیمی تیم مثل لوکا مودریچ و تونی کروس شود.

توییت عجیب وینی: به مودریچ و کروس بر می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور همچنان در شبکه‌های اجتماعی فعال است و در پست جدید خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، همراه با یک شکلک قلب سفید، عکسی از خود با بلینگام منتشر کرد و نوشت: «زوج جدید، نسل جدید، این رئال مادرید است.»

1944725

وینیسیوس پس از یک دوره مصدومیت یک ماهه مدتی است به میادین برگشته و تقریبا می‌توان گفت به روزهای اوج خودش نزدیک شده است. در بازی اخیر برابر براگا او دو پاس گل داد که یکی برای رودریگو بود و دیگری برای بلینگام. او یک گل هم زد که میلیمتری آفساید اعلام شد. در پایان بازی نیز وینی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

1945176

وینی از خودش و جود به عنوان زوج جدید یاد کرده و از ظهور نسلی جدید در رئال مادرید حرف زده است. دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو این بحث مطرح شد که مودریچ و کروس با دیدن این توییت وینی و نوشته زوج و نسل جدید چه فکری خواهند کرد؟ ستاره‌هایی که در تاریخ رئال ماندگار شده‌اند و تاریخ‌سازی کرده‌اند ولی هر دو به پایان دوره خود در رئال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. مودریچ که قطعا در پایان فصل رفتنی است و در مورد کروس نیز باید دید او تصمیم به تمدید می‌گیرد یا بازنشسته خواهد شد.

1943152

در رئال حالا دور دور جوانان است و بازیکنانی مثل وینیسیوس و بلینگام تبدیل به ستاره‌های اول تیم شده‌اند. پایانی ناراحت کننده برای دو اسطوره بزرگ فوتبال آلمان و کرواسی.

دیدگاه‌ها